محسن رضایی: ادامه جنایت در غزه تاوان سنگینی برای رژیم صهیونسیتی خواهد داشت-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

محسن رضایی: ادامه جنایت در غزه تاوان سنگینی برای رژیم صهیونسیتی خواهد داشت

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه تاکید کرد: ادامه جنایت در غزه تاوان سنگینی برای رژیم اشغالگر خواهد داشت و امنیت سراسر منطقه را تهدید می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 14
کد خبر: ۲۰۸۳۴۹

به گزارش راهبرد معاصر، محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه تاکید کرد: ادامه جنایت در غزه تاوان سنگینی برای رژیم اشغالگر خواهد داشت و امنیت سراسر منطقه را تهدید می‌کند.

 

محسن رضایی در این پیام تاکید کرد: جلاد غزه ( نتانیاهو) با ادامه جنگ قصد پایان دادن به بحران چند ماهه داخلی اسراییل را دارد. اما ادامه جنایت در غزه تاوان سنگینی برای رژیم اشغالگر خواهد داشت و امنیت سراسر منطقه را تهدید می‌کند.

 

رضایی در ادامه تاکید کرده است: رهبران آمریکا و اروپا منافع ملت‌های خود و امنیت منطقه را فدای منافع شخصی جلاد کرده اند.

 

 هم اکنون بیش از یک هفته حملات هوایی رژیم صهیونسیتی به غزه می‌گذرد و در این مدت بسیاری از مردم به ویژه زنان و کودکان به شهادت رسیده آمد./ فارس

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار