امیرعبداللهیان: وزیر خارجه ایرلند حامل پیام غرب برای ما بود / ما به نیرو‌های مقاومت دستور نمی‌دهیم-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

امیرعبداللهیان: وزیر خارجه ایرلند حامل پیام غرب برای ما بود / ما به نیرو‌های مقاومت دستور نمی‌دهیم

وزیر امور خارجه گفت: ما به نیرو‌های مقاومت دستور نمی‌دهیم و آن‌ها خود راسا تصمیم می‌گیرند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۱ - ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 16
کد خبر: ۲۰۸۸۶۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ حسین امیرعبداللهیان در یک گفت‌وگوی تلویزیونی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه از جنگ استقبال نکرده است. تلاش ما متمرکز بر احقاق حقوق فلسطینی‌ها و عدم گسترش جنگ است.

وی تاکید کرد: تلاش‌های زیادی در منطقه در حال انجام است که دامنه جنگ گسترش پیدا نکند.

امیرعبداللهیان با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی اخیرش با وزیر امور خارجه ایرلند گفت: امشب با وزیر امور خارجه ایرلند به صورت تلفنی رایزنی کردم، او حامل پیامی از سوی غرب برای ما بود.

وی ادامه داد: در این گفتگو به وزیر خارجه ایرلند گفتم که به طرف‌های غربی بگوید منصفانه عمل کنند.

این دیپلمات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران گفت: من به ایشان گفتم که ما به نیرو‌های مقاومتی دستور نمی‌دهیم و آن‌ها راسا تصمیم می‌گیرند.

وی تاکید کرد: در این گفت‌وگوی تلفنی تاکید کردم اگر جنایت‌های جنگی رژیم صهیونسیتی متوقف نشود، جبهه‌های جدیدی گشوده می‌شود و این موضوع اجتناب ناپذیر خواهد بود. / ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار