توضیحات کاردار سفارت درباره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران در ایرلند-راهبرد معاصر

توضیحات کاردار سفارت درباره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران در ایرلند

کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایرلند اعلام کرد که این نمایندگی کلیه اقدامات و آماده‌سازی‌های لازم را برای جمع‌آوری آرای هموطنان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صورت داده است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۷ - ۰۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 27
کد خبر: ۲۴۷۳۰۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ کاظم شریف کاظمی بیان داشت که رأی‌گیری در محل سفارت جمهوری اسلامی در دوبلین بین ساعت ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر (به وقت محلی) انجام خواهد شد. وی افزود که در صورت ضرورت، امکان تمدید ساعت رأی گیری وجود دارد.

کاردار سفارت کشورمان عنوان کرد: هموطنان مقیم ایرلند می‌توانند با در دست داشتن یکی از سه مدرک شناسنامه، کارت ملی و یا گذرنامه معتبر در انتخابات شرکت کنند. وی با بیان اینکه الزامی به درج مهر انتخابات در مدارک هویتی وجود ندارد افزود: این امر بنا بر صلاحدید هموطنان قابل انجام است.

شریف‌کاظمی در پایان بیان داشت که سفارت برای پاسخ به سووالات هموطنان در این زمینه آمادگی دارد.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری برای انتخاب نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران، فردا (جمعه) به طور همزمان در سراسر ایران و ۱۳۸ نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور برگزار می‌شود.

در این دوره از انتخابات حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی و محمدرضا قالیباف، به عنوان چهار رقیب حضور دارند. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده