سوناک هم به سرزمین‌های اشغالی می‌رود-راهبرد معاصر
وزیر خارجه آلمان با عراقچی دیدار کرد سفارت افغانستان در لندن بسته شد نظرسنجی جدید: هریس در چند ایالت سرنوشت‌ساز از ترامپ پیشی گرفت عربستان سعودی از ایجاد ائتلافی برای تشکیل کشور فلسطین خبر داد رافائل گروسی: فقط اسم برجام باقی مانده | باید به نسخه‌ای به روز شده از توافق قبلی دست یابیم عراقچی: ایران به هیچ عنوان در مقابل یک جنگ فراگیر در لبنان بی تفاوت نخواهد ماند یک فرمانده دیگر حزب الله لبنان به شهادت رسید + عکس یمن، تل‌آویو را با موشک‌های بالستیک هدف قرار داد حمله موشکی حزب الله به مقر اطلاعاتی ارتش اسرائیل در محور شمال آنتونیو گوترش: در متوقف ساختن بزرگترین کشتار تاریخ شکست خوردیم بیانیه مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس درباره ایران و کشور‌های منطقه بیماری عفونی ناشناخته در افغانستان/ ۵۰۰ نفر مبتلا شدند جمهوری آذربایجان و رژیم صهیونیستی موافقتنامه نظامی امضا کردند سفیر لبنان در عراق: ایران همواره پشتیبان ما بوده است فرمانده یگان پهپادی حزب‌الله هدف حمله اسرائیل به ضاحیه

سوناک هم به سرزمین‌های اشغالی می‌رود

به گزارش رسانه‌های انگلیسی، «ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس پنجشنبه به فلسطین اشغالی سفر خواهد کرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 19
کد خبر: ۲۰۹۲۹۷

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که «ریشی سوناک» نخست‌وزیر این کشور روز پنجشنبه برای اعلام حمایت لندن از رژیم موقت صهیونیستی راهی فلسطین اشغالی می‌شود.

 

در همین راستا، روزنامه فایننشال تایمز مدعی است که سوناک در این سفر قصد دارد از اشغالگران بخواهد که از تشدید بیشتر درگیری‌ها با گروه‌های مقاومت و افزایش حملات به نوار غزه اجتناب کند.

 

در خبری مرتبط، همزمان وزارت خارجه انگلیس نیز اعلام کرد که «جیمز کلورلی» وزیر خارجه این کشور به مصر، ترکیه و قطر می‌رود تا درباره جلوگیری از گسترش جنگ غزه به منطقه غرب آسیا گفت‌وگو کند.

 

نیروهای مقاومت فلسطین در باریکه غزه شنبه ۱۵ مهر (۷ اکتبر ۲۰۲۳) در واکنش به جنایات مستمر رژیم اشغالگر از جمله کشتار فلسطینیان، هتک حرمت مسجدالاقصی، تعدی به محافظان آن، یورش شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست، با اجرای عملیاتی با عنوان «طوفان الاقصی» مواضع و پایگاه‌های رژیم اشغالگر قدس را با ده‌ها موشک هدف قرار دادند.

 

در جریان این عملیات، بنا بر اعلام رژیم صهیونیستی ۱۴۰۰ اسرائیلی کشته و بیش از ۳۰۰۰ نفر زخمی شدند. رسانه‌های اسرائیلی نیز اذعان کردند که این رژیم در طول تاریخش شکستی در این سطح را به خود ندیده بود./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار