کارکنان بیمارستان القدس بعد از تهدید صهیونیستها به بمباران؛ همین‌جا می‌مانیم-راهبرد معاصر

کارکنان بیمارستان القدس بعد از تهدید صهیونیستها به بمباران؛ همین‌جا می‌مانیم

کارکنان بیمارستان قدس شهر غزه حاضر به تسلیم شدن در برابر تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر بمباران بیمارستان نیستند و ضمن تاکید بر عدم خروج از بیمارستان، نسبت به تکرار جنایت اشغالگران در بیمارستان «المعمدانی» هشدار می‌دهند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 21
کد خبر: ۲۰۹۵۰۵

به گزارش راهبرد معاصر، خبرنگار شبکه «المیادین» در نوار غزه امروز شنبه، ۲۱ اکتبر گزارش داد که کارکنان بیمارستان «القدس» پس از تهدید رژیم اشغالگر به بمباران این بیمارستان از تخلیه آن امتناع ورزیدند و از مسئولان خواستند تا فقط بیمارستان را جابه‌جا کنند.

 

«بشار مراد»، رئیس بیمارستان القدس، با اشاره به وجود ۱۲ هزار آواره در داخل بیمارستان، از هشدار رژیم صهیونیستی مبنی بر «تخلیه فوری بیمارستان» خبر داده و گفت: حملات مستقیم و شدید جنگنده‌های ارتش رژیم اشغالگر اطراف بیمارستان و نزدیک آن را هدف قرار داده و خسارات مادی به آن وارد کرده است.

 

هلال احمر فلسطین به نوبه خود روز جمعه توضیح داد که تهدیدی از سوی مقامات اشغالگر برای بمباران بیمارستان القدس واقع در جنوب غربی غزه و درخواست تخلیه فوری بیمارستان دریافت کرده است.

 

هلال احمر در بیانیه‌ای اعلام کرد که بیمارستان القدس شامل بیش از ۴۰۰ بیمار و حدود ۱۲۰۰۰ غیرنظامی آواره است که علاوه بر تیم‌های پزشکی حاضر به عنوان مکانی امن به آن پناه برده‌اند.

 

«سلامه معروف»، رئیس دفتر رسانه‌ای دولتی در نوار غزه نیز به نوبه خود نسبت به تکرار قتل عام در بیمارستان المعمدانی که در آن صدها نفر از جمله کودکان جان خود را از دست دادند، هشدار داد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده