به گزارش راهبرد معاصر، چند روز پیش بود که شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) از سرویس اشتراکی برای خود رونمایی کرد. به تازگی نیز این شبکه اجتماعی در صفحه رسمی خود اعلام کرده که دو اشتراک جدید نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است که مدل ارزان قیمت اشتراک پایه نام دارد و کاربر با خرید آن به بخش عمدهای از قابلیت های سرویس اشتراکی معمولی پریمیوم دسترسی پیدا میکنند.
تفاوت این اشتراک با نسخه پریمیوم در این است که کاربر تیک آبی دریافت نخواهد کرد و نسبت به نسخه پریمیوم تبلیغات بیشتری را مشاهده خواهد کرد. گفتنی است که در این نوع اشتراک کاربران به مدیا استودیو دسترسی نخواهند داشت و محتوای ارسال شده توسط او نیز کمتر از سایر اشتراکها تقویت میشود.
اشتراک بعدی اشتراک پریمیوم پلاس خواهد بود که هزینهای ۱۶ دلاری دارد و در آن کاربر هیچگونه تبلیغاتی را مشاهده نخواهد کرد، علاوه بر این محتوای تولید شده توسط او توسط الگوریتم ایکس تقویت و برای افراد بیشتری نمایش داده میشود./ فارس