گروه‌های فلسطینی: غزه در آستانه مرگ است-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

گروه‌های فلسطینی: غزه در آستانه مرگ است

کمیته پیگیری احزاب فلسطینی بامداد چهارشنبه گفت که آنچه در غزه اتفاق می‌افتد یک جنگ تمام عیار است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 08
کد خبر: ۲۱۲۴۹۷

به گزارش راهبرد معاصر، کمیته پیگیری احزاب فلسطینی بامداد چهارشنبه اعلام کرد: «غزه در معرض مرگ است که باید آن را رد کنیم و بدون تردید و تسلیم‌شدن با هم روبه‌رو شویم».

 

این کمیته در بیانیه‌ای گفت: ‌«ما از برادران عرب و مسلمان خود می‌خواهیم که در قبال جنگ آب و غذای‌ [صهیونیست‌ها علیه غزه] موضعی مسئولانه اتخاذ کنند».

 

در این بیانیه آمده است: «آنچه در غزه اتفاق می‌افتد یک جنگ تمام عیار است. هژمونی آمریکا حاکمیت کشورهای مختلف را از بین برده است».

 

احزاب فلسطینی همچنین افزودند: «جنگ بر سر نان، آب و شیر خشک، فصلی از تروریسم است که جان غیرنظامیان را تهدید می‌کند».

 

از سوی دیگر، همزمان با بیانیه هلال احمر فلسطین درباره حمله اشغالگران به کاروان کمک‌های صلیب سرخ، مدیر بیمارستان‌های نوار غزه نیز از وضعیت فاجعه‌بار این منطقه خبر داد.

 

این مقام فلسطین با بیان اینکه ۱۸ بیمارستان از جمله ۸ بیمارستان دولتی غزه خدمات خود را متوقف کردند، افزود: «ما بر ضرورت آوردن سوخت به بیمارستان‌ها تاکید می‌کنیم زیرا وضعیت فاجعه‌بار است»./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده