۳۷مین روز «طوفان الاقصی»/ بمباران وحشیانه بیمارستان‌های غزه-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

۳۷مین روز «طوفان الاقصی»/ بمباران وحشیانه بیمارستان‌های غزه

حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی از هوا، دریا و زمین علیه منازل مسکونی، بیمارستان‌ها و مقر سازمان ملل در نوار غزه همچنان ادامه دارد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 12
کد خبر: ۲۱۳۰۶۷

به گزارش راهبرد معاصر،‌ حملات وحشیانه جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته به مناطق مسکونی و بیمارستان‌ها و حتی مقر سازمان ملل در غزه باعث برجای ماندن تعداد زیادی شهید و زخمی در میان فلسطینی‌های بی گناه شده است.

 

حملات وحشیانه هوایی، دریایی و زمینی اشغالگران علیه نوار غزه

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به حملات هوایی خود علیه مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهند به طوری که بامداد امروز اطراف بیمارستان الشفای غزه را به صورت وحشیانه ای در هم کوبیدند.

 

همچنین در جریان بمباران بیمارستان مهدی که دربرگیرنده صدها آواره فلسطینی بود تعداد زیادی شهید برجای مانده است.

 

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی یکی از ساختمان‌های متعلق به سازمان ملل که دربرگیرنده آوارگان فلسطینی در غرب غزه بود بمباران کردند. در جریان بمباران منازل مسکونی در مناطق الفالوجه و بازار جبالیا واقع در شمال نوار غزه دست کم ۱۸ فلسطینی به شهادت رسیدند.

 

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز مناطق شرقی و شمال شرقی شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را همزمان با حملات هوایی و دریایی علیه این باریکه هدف قرار دادند.

 

علاوه بر این قایق‌های جنگی ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی ده‌ها خمپاره به سمت سواحل منطقه مرکزی در نوار غزه شلیک کردند.

 

قطع برق و اوضاع وخیم بیمارستان الشفای غزه

خبرنگار المیادین گزارش داد که پیکرهای نزدیک به ۸۰ شهید در حیات بیمارستان الشفا واقع در غرب شهر غزه بر روی زمین افتاده‌اند. گزارش‌های رسانه‌ای از قطع جریان برق در بیمارستان الشفا حکایت دارد.

 

بمباران وحشیانه بیمارستان‌های نوار غزه

تانک‌های ارتش این رژیم نیز در ۶۰۰ متری بیمارستان الشفای غزه مستقر شده‌اند. شب گذشته درگیری‌های شدیدی میان نیروهای مقاومت فلسطین و اشغالگران صهیونیست که قصد نفوذ به محورهای مختلف نوار غزه را داشتند رخ داده است.

 

خبرنگار المیادین گزارش داد که ذخایر آرد در نوار غزه به پایان رسیده و فلسطینی‌های بی گناه به دنبال یافتن آرد و یا نان هستند.

 

شهادت نوزادان در بیمارستان الشفای غزه

شبکه الجزیره نیز به نقل از مدیر اجرایی یونیسف گزارش داد: انتشار گزارش‌های خبری در خصوص فوت نوزادان شیرخوار در بیمارستان الشفا به دلیل قطع جریان برق بسیار نگران کننده است.

 

بمباران وحشیانه بیمارستان‌های نوار غزه

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که نوزادان در بیمارستان القدس غزه از نبود شیر خشک و گرسنگی شدید رنج می‌برند.

 

بر اساس گزارش‌های منتشر شده جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی اطراف بیمارستان الشفا را به شدت هدف قرار داده‌اند. شبکه الجزیره گزارش داد که پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی چندین مرتبه این بیمارستان را هدف قرار داده‌اند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده