صدر:استراتژی ما برای انتخابات تحول‌خواهی و مردم محوری خواهد بود-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

صدر:استراتژی ما برای انتخابات تحول‌خواهی و مردم محوری خواهد بود

رئیس جبهه پیشرفت و عدالت گفت: استراتژی و مسیر این جبهه برای انتخابات در چهارچوب بیانیه گام دوم انقلاب و با رویکرد تحول‌خواهی و مردم محوری خواهد بود و ما برای کسب رای و امیدواری بیشتر مردم و اعتماد مردم به نظام تلاش خواهیم کرد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۱ - ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 12
کد خبر: ۲۱۳۲۳۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ سید شهاب‌الدین صدر رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت روز یکشنبه با اشاره به تشکیل نخستین جلسه اعضای شوراهای مرکزی احزاب عضو این جبهه در تهران گفت: این نشست با حضور حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی رئیس شورای وحدت و دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز و منوچهر متکی دبیر اجرایی شورای وحدت برگزار شد که در این نشست مواضع انتخاباتی جبهه تشریح شد.

وی افزود: جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت از سال ۱۳۹۵ با حضور بیش از ۲۰ حزب سیاسی پروانه‌دار تشکیل شده و در این سالها منظم‌ترین جبهه ای هست که به صورت مستمر جلسات مداومی را برگزار کرده و در مورد مسائل روز تصمیم گیری می‌کند.

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت با اشاره به حضور این جبهه در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم و سیزدهم، مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم و شورای اسلامی شهر و روستا دوره پنجم و ششم در تهران و سراسر کشور، افزود: جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت متشکل از احزاب و تشکل‌های سیاسی و قانونی است که از مجموعه نیروهای انقلاب تشکیل شده است و با سعه صدر و توجه به مصالح عالیه انقلاب و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که فصل الخطاب جبهه است، فعالیت خود را دنبال می کند.

صدر با تاکید بر اینکه تمام نیروهایی که دل در گرو اسلام،انقلاب، امام (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) دارند را در خود جای داده ایم و بر همین چهارچوب حرکت می کنیم، گفت: ما در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی بر اساس راهبردهای چهارگانه مقام معظم رهبری که سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت است فعالیت خواهیم کرد و اولویت فعالیت‌های جبهه برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان با مشارکت بالا و رقابتی است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی انتخاباتی جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت در جهت افزایش مشارکت مردم و رقابت سالم در عرصه انتخابات است، گفت: این جبهه همیشه کنار روحانیت بوده اکنون هم در پیکره شورای وحدت فعالیت خواهیم داشت و دفاتر استانی جبهه نیز هماهنگ با شورای وحدت خواهند بود.

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت با تاکید بر اینکه باید مجلسی انقلابی، کارآمد و نخبه محور تشکیل دهیم، گفت: مجلس دوازدهم باید برای حرکت صحیح دستگاههای اجرایی ریل گذاری دقیقی داشته باشد و در سطح بالای کارشناسی باشد.

صدر با بیان اینکه آغوش جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت برای همکاری با همه نیروهای دلسوز و انقلابی که در جبهه انقلاب تعریف می شوند باز است، گفت: لبیک عملی به فرامین رهبری درباره رقابت و سلامت، افزایش مشارکت را رقم می‌زند.

وی با تاکید بر اینکه برای داشتن یک نظام مستحکم و با اقتدار ناگزیر به برگزاری انتخابات مشارکتی و رقابتی هستیم، گفت: این باعث ارتقای جایگاه نظام ما در فضای بین المللی و برای حل مشکلات داخلی هم بسیار موثر و زمینه ساز حل مسائل می شود و باید در جامعه ایجاد امید شود و جامعه را برای حضور در پای صندوق های رای ترغیب کند.

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت با تاکید بر اینکه مجلس دوازدهم باید به عنوان بالاترین نهاد قانون گذاری، قوی و کارآمد و انقلابی در جهت استقرار عدالت در تمام شئون اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی گام بردارد، گفت: استراتژی و مسیر ما برای وارد شدن به انتخابات در چهارچوب بیانیه گام دوم انقلاب و با رویکرد تحول خواهی و مردم محوری خواهد بود و ما برای کسب رای و امیدواری بیشتر مردم و اعتماد مردم به نظام تلاش خواهیم کرد.

وی گفت: جبهه پیشرفت و رفاه و عدالت سمینارهای علمی و تخصصی در مورد مهمترین مسائل کشور مانند برنامه پنج ساله هفتم با حضور اساتید و احزاب و گروههای سیاسی برگزار خواهد کرد./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار