روایت بادامچیان از پاسخ امام(ره) به مخالفان تعدد برگزاری انتخابات-راهبرد معاصر
بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد زاکانی: حق مردم از خان‌ها و خانچه‌ها باید گرفته شود تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد پورمحمدی: من موافق رییس جمهور نظامی هستم سخنرانی رهبر انقلاب در «عیدغدیر» زنده پخش می‌شود سهم نامزدهای انتخاباتی از سبد رأی یکدیگر چقدر است؟ مخبر: شهید رییسی کمترین انتقاد را به دولتهای پیشین داشت امشب؛ چهارمین مناظره نامزدهای ریاست‌ جمهوری از رسانه ملی حمایت حزب اسلامی قانون از قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری شناسایی خانه‌های خالی عرضه مسکن را به تعادل می‌رساند تاکنون تخلف انتخاباتی در کلان شهر تهران ثبت نشده است سرلشکر موسوی: قوه قضاییه حرکت پرشتابی برای اقامه عدل و تأمین امنیت مردم در پیش گرفته است قاضی‌زاده:با سربازی اجباری مخالفم/نیازمند کماندو هستیم پورمحمدی در نشست خبری: حتما در دولتم از امثال آقای پزشکیان استفاده می‌کنم

روایت بادامچیان از پاسخ امام(ره) به مخالفان تعدد برگزاری انتخابات

دبیرکل حزب موتلفه با بیان اینکه مردم پایه و اساس و همه چیز نظام و انقلاب هستند، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برخی به امام(ره) گفتند نیازی به برگزاری این همه انتخابات نیست اما ایشان معتقد بودند که باید همه امور توسط مردم انجام شود.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 07
کد خبر: ۱۹۸۳۷۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ اسدالله بادامچیان دوشنبه شب در گفت و گویی درباره نقش و جایگاه احزاب و گروههای سیاسی در انتخابات گفت: امام(ره) فرمودند هر کاری می‌خواهید انجام دهید اما برپایه سه محور باشد؛ ایمانی، مردمی و با برنامه کار کنید و بدانید که امور به تدریج پیش می‌روید.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: نگاه امام(ره) به مانند ماهیت انقلاب اسلامی تمام مردمی بود. اینکه می‌گویم تمام مردمی چون از همان سال‌ها که در همه صحنه‌های گوناگون انقلاب شاهد وقایع بودم می‌دانم که امام(ره) چگونه انقلاب را مردمی پیش برد.

بادامچیان تاکید کرد: حرکت میلیون مردم درسال ۵۷ موجب شد که آمریکا، انگلیس، فرانسه و همه کشورهای غربی برای حمایت همه جانبه از رژیم شاه شکست بخورند و رژیم چندهزار ساله شاهنشاهی فرو بریزد و به جای آن نظام مقدس جمهوری اسلامی برپا شد و حتی وقتی که امام(ره) به ایران آمد می‌بینید که استقبال از ایشان مردمی بود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب، امام(ره) نظام جمهوری اسلامی را به شکل مردمی پیش برد. خیلی‌ها به امام می‌گفتند نیازی به این همه انتخابات نیست اما ایشان معتقد بودند که باید همه امور توسط مردم انجام شود. بنابراین مردم پایه و اساس و همه چیز نظام و انقلاب ما بودند./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده