پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۴ پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۴ دلیل کاهش دریافتی برخی از بازماندگان تامین اجتماعی آغاز پرداخت حقوق شهریور ماه بازنشستگان کشوری و فولاد از عصر امروز پیش‌فروش قطعات سکه طلا دولتی با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۴ بازگشت ساعات کاری بانک‌های دولتی و نیمه‌دولتی به روال عادی از اول مهر بلاتکلیفی کشاورزان/ دولت هنوز نرخ خرید تضمینی گندم را اعلام نکرده است پیش بینی قیمت دلار یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۴ پیش بینی قیمت طلا و سکه یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۴ بازگشت پیک مصرف برق به زیر ۶۰ هزار مگاوات بعد از ۷۴ روز آغاز پرداخت حقوق شهریور بازنشستگان تامین‌اجتماعی + پرداخت معوقات فروردین‌ماه بازماندگان جزئیات بازگشت ساعت کاری ادارات، مدارس و بانک ها از اول مهر قیمت طلا و قیمت سکه امامی ۲۸ شهریور ۱۴۰۴ جزئیات حراج بعدی شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلا معاون وزیر کشاورزی: کالا زیاد است اما مردم توان خرید ندارند

6700 میلیارد تومان بودجه فقط برای دو شرکت راه!

دولت در اقدامی دور از انصاف فقط برای دو شرکت متعلق به وزارت راه 6700 میلیارد تومان در سال 98 بودجه اختصاص داده است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۱۷ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 07
کد خبر: ۲۱۳۳

به گزارش راهبرد معاصر ؛ دولت دوازدهم در لایحه پیشنهادی بودجه کل کشور برای سال آینده و در بخش شرکت‌های دولتی، اعتبارات کلانی را هم برای شرکت‌های سودده و هم زیانده در نظر گرفته است. در بین شرکت های سودده و سر به سر شرکت‌های متعددی از زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی از جمله هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، شرکت مادر تخصصی آزمایشگاه‌ فنی و مکانیک خاک،‌شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به چشم می‌خورد.

بر این اساس دولت پیشنهاد اعتبار 3 هزار و 286 میلیارد تومانی را برای هواپیمایی ایران‌ایر داده است. نکته جالب توجه در این جدول درج نام هما در بین شرکت‌های «سودده و سر به سر» است، شرکتی که سال‌های متمادی است مدیرانش همواره زیانده بودن آن تاکید کرده اند. این مسئله چنان در برهه‌ای از زمان بغرنج شد که دیماه سال گذشته مدیرعامل ایران ایر از استقراض 20 میلیارد تومان برای پرداخت حقوق کارکنان و بازنشستگان این شرکت خبر داد.

همچنین دولت برای شرکت فرودگاه‌ها اعتبار 3 هزار و 456 میلیارد تومانی، برای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور حدود 130 میلیارد تومان، برای سازمان راهداری260 میلیارد تومان و برای شرکت مادر تخصصی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک 302 میلیارد تومان پیشنهاد داده است.

به گزارش تسنیم، در حالی زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی هر ساله اعتبارات کلانی را دریافت می‌کنند که هیچکدام از آنها برخلاف شعارهای تکراری شفاف‌سازی، هیچ اقدامی در رابطه با نحوه هزینه‌کرد این اعتبارات انجام نداده و به هیچ مرجعی نیز پاسخگو نیستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار