رئیس کمیته داوران: گل آلومینیوم درست بود-راهبرد معاصر

رئیس کمیته داوران: گل آلومینیوم درست بود

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: محمدصالح عرب‌آبادی، کمک داور دیدار آلومینیوم و پیکان، تصمیم‌گیری صحیحی درباره گل سالم آلومینیوم اراک نداشت و آن را به اشتباه آفساید اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۱ - ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 24
کد خبر: ۲۱۵۱۱۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم فوتبال آلومینیوم اراک در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس تیم فوتبال از ساعت ۱۵ (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف تیم پیکان تهران رفت.

در دقایق پایانی بازی در نیمه نخست اراکی‌ها صاحب یک ضربه کرنر شدند که میلاد فخرالدینی با یک ارسال تماشایی توپ را به درون محوطه جریمه پیکان فرستاد و دروازه خودروسازان توسط شاگردان مجتبی حسینی باز شد اما داور بازی این گل را به دلیل آفساید، مردود اعلام کرد تا بازی به جنجال و حاشیه کشیده شود.

بازیکنان آلومینیوم اراک پس از این صحنه به سمت کمک داور بازی رفتند و به دنبال آن حسینی و کادر فنی آلومینیوم وارد میدان شدند و در ادامه عنایتی نیز به این جمع اضافه شد. بحث و مشاجره طرفین بالا گرفت و این موضوع باعث شد تا بازی متوقف شود. بعد از دخالت عوامل برگزاری بازی، این بازی از سر گرفته شد و در نهایت داور بعد از گذشت ۶۸ دقیقه سوت پایان بازی را در نیمه اول به صدا در آورد.

از همین رو رئیس کمیته داوران فدراسیون توضیحاتی درباره قضاوت‌های دیدارهای لیگ برتر در روزهای پنجشنبه و جمعه ارائه کرد.

خداداد افشاریان،رئیس کمیته داوران عنوان کرد: با آنالیز قضاوت‌های مسابقات این دو روز مشخص شد که تمامی مسابقات با عملکرد مطلوب داوران و کمک‌ها همراه بوده اما در این بین در یک مسابقه اشتباه تاثیرگذار رخ داده است.

وی افزود: بر این اساس، با توجه به اینکه در وقت‌های اضافه نیمه نخست دیدار آلومینیوم اراک و پیکان، محمدصالح عرب‌آبادی، کمک داور این مسابقه تصمیم‌گیری صحیحی درباره گل سالم آلومینیوم اراک نداشته و آن را به اشتباه آفساید اعلام کرده، طبق صحبت با ناظر داوری، نمره نامبرده نسبت به این صحنه پایین‌تر از حد نرمال بوده و لذا به علت تاثیرگذار بودن در نتیجه مسابقه، این کمک داور تا اطلاع ثانوی محروم است./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده