نابودی خودروهای زرهی صهیونیست‌ها در غزه-راهبرد معاصر

نابودی خودروهای زرهی صهیونیست‌ها در غزه

شاخه نظامی جهاد اسلامی بامداد چهارشنبه گفت که تعدادی از خودروهای ارتش رژیم صهیونیستی را در محورهای حمله به شرق خان‌یونس، القراره و شهر غزه منهدم کرده‌اند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 06
کد خبر: ۲۱۷۱۱۱

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های محلی بامداد چهارشنبه از درگیری شدید رزمندگان مقاومت با نظامیان صهیونیست در جنوب نوار غزه خبر دادند.

 

شبکه «الجزیره» گزارش داد که فلسطینی‌ها در چندین منطقه از شرق «خان‌یونس» واقع در جنوب نوار غزه، به شدت با نظامیان صهیونیست درگیر شده‌اند و صدای انفجارهای قوی و مکرر شنیده می‌شود.

 

سخنگوی «سرایا القدس»، شاخه نظامی جهاد اسلامی نیز گفت: «تعدادی از خودروهای دشمن را در محورهای حمله به شرق خان‌یونس، القراره و شهر غزه منهدم کردیم».

 

سرایا القدس طی بیانیه‌ای تاکید کرد: «ما از طریق کمین کردن و درگیر شدن در جبهه‌های جنگ، تلفاتی را به سربازان دشمن وارد کردیم».

 

شاخه نظامی جهاد اسلامی شب گذشته نیز خبر داده بود که ۳ تانک، ۱ نفربر و یک بولدوزر صهیونیست‌ها را در نوار غزه با استفاده از موشک‌های دوش‌پرتاب هدف قرار داده است.

 

شامگاه چهارشنبه بود که دفتر اطلاع‌رسانی دولت در غزه همچنین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از زمان پایان یافتن آتش‌بس در غزه مرتکب ۷۷ مورد جنایت و کشتار علیه فلسطینیان شده است که در نتیجه آن ۱۲۴۰ نفر به شهادت رسیدند و شمار شهدا نیز به ۱۶ هزار و ۲۴۸ نفر افزایش یافت./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده