افزایش شهریه دانشگاه دانشجویان را عصبانی کرد + جزئیات-راهبرد معاصر

افزایش شهریه دانشگاه دانشجویان را عصبانی کرد + جزئیات

دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد با تشکیل کمپین نه به افزایش شهریه علوم پزشکی نسبت به افزایش ۲۲ درصدی شهریه این رشته‌ها برای سال جاری اعتراض کردند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۸ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 08
کد خبر: ۲۱۷۵۷

به گزارش راهبرد معاصر ، دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد با تشکیل کمپین "نه به افزایش شهریه علوم پزشکی" نسبت به افزایش ۲۲ درصدی شهریه این رشته‌ها برای سال جاری اعتراض کردند.


بر اساس اعلام دانشگاه آزاد شهریه دانشجویان این دانشگاه برای سال جاری بین ۱۵ تا ۲۲ افزایش یافته و این میزان افزایش برای دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی ۲۲ درصد اعلام شده است. در واقع متوسط افزایش شهریه برای دانشجویان غیرپزشکی ۱۵ درصد است.

 

شهریه دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد در حالی امسال تا ۲۲ افزایش داشته است که وزارت بهداشت برای مهر جاری افزایش شهریه‌ای برای دانشجویان پردیس‌ها و شهریه‌پرداز دانشگاه‌های زیر مجموعه خود اعمال نکرده است. در همین رابطه دکتر حمید اکبری قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت گفت: افزایش شهریه دانشجویان شهریه‌پرداز رشته‌های علوم پزشکی معمولا هر سال و در شهریور ماه بر اساس درخواست‌های هیات امنای دانشگاه‌ها اتخاذ و به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌شود و تاکنون درخواستی از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی مبنی بر افزایش شهریه دانشجویان به وزارت بهداشت ابلاغ نشده است.

منبع : ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده