حماس : نتانیاهو راهی جز اعلام شکست ندارد-راهبرد معاصر
ادعای نتانیاهو: به ایران می‌گوییم که هر کس ما را هدف قرار دهد، ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد/ چالش‌های بزرگی پیش رو داریم گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لبنان انفجار‌های شدید در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف رام‌الله و قدس اشغالی وزارت امور خارجه: جنایات رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد دفاع تمام عیار بایدن از ترور سید حسن نصرالله نجباء: حزب‌الله می‌تواند جنگ را مدیریت کند؛ حتی فراتر از لبنان نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد واکنش انصارالله به شهادت نصرالله | ۳ روز عزای عمومی در یمن واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است اعلام سه روز عزای عمومی در سوریه به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد

حماس : نتانیاهو راهی جز اعلام شکست ندارد

یکی از رهبران جنبش حماس تأکید کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ستاد جنگ وی، هیچ راهی ندارند، جز اینکه شکست خود را اعلام کنند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۳ - ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 14
کد خبر: ۲۱۸۵۳۴

به گزارش راهبرد معاصر، اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس تأکید کرد که گردانهای القسام به وعده خود عمل کردند و غزه را به گورستانی برای نظامیان صهیونیست بدل نمودند.

 

حمدان همچنین گفت: نتانیاهو و ستاد جنگ وی، هیچ راهی ندارند، جز اینکه شکست خود را اعلام کنند. پس از توقف کامل حمله به غزه و پذیرش شروط ما درباره تبادل اسرا مذاکره خواهد شد.

 

وی خطاب به آمریکا و کشورهای غربی نیز گفت: به فکر آینده غزه پس از جنگ نباشید، بلکه فکری به حال آینده رژیم صهیونیستی کنید. مدیریت نوار غزه نیز یک مسئله داخلی فلسطین است که به هیچ کس اجازه مداخله نخواهیم داد.

 

شبکه خبری الجزیره به نقل از حمدان گزارش داد، حماس از هر تلاشی که در راستای توقف جنگ و آزادی اسرا باشد، استقبال می‌کند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد که رژیم صهیونیستی هیچ مشروعیتی در هیچ بخشی از خاک ما ندارد./ فارس

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار