تکذیب عملیات زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای مصر علیه غزه-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

تکذیب عملیات زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای مصر علیه غزه

هیئت گذرگاه‌های فلسطینی در نوار غزه اعلام کرد، اطلاعات میدانی درباره تحرکات نظامی رژیم صهیونیستی در مرز‌ها با مصر از مبدا گذرگاه «کرم ابوسالم» صحت ندارد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۹ - ۰۲ دی ۱۴۰۲ - 2023 December 23
کد خبر: ۲۱۹۸۰۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ این هیئت اعلام کرد، طرف مصری وجود هرگونه اطلاعات درباره نیت دشمن برای اقدام نظامی در محور مرز‌های مشترک فلسطین و مصر را رد کرد.

خبرنگار سایت خبری «العربی الجدید» گزارش داد، منابع مصری آگاه، خبر رسانه‌های صهیونیستی درباره شروع عملیات زمینی از گذرگاه «کرم ابوسالم» توسط تانک‌های رژیم صهیونیستی را رد می‌کنند.

رسانه‌های داخلی مصر هم اعلام کردند، قاهره آغاز عملیات زمینی ارتش رژیم صهیونیستی را از گذرگاه کرم ابوسالم به محور فیلادلفیا در مرز‌ها با نوار غزه تکذیب می‌کند.

این در حالی است که وبسایت عبری «واللا» به نقل از منابع نظامی در ارتش اشغالگر از یک عملیات نظامی فوق‌العاده میان گذرگاه‌های کرم ابوسالم، رفح و فیلادلفیا در مرز‌ها با مصر خبر داد. / ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده