هواشناسی: هشدار دریایی سطح نارنجی در مازندران؛ شنا ممنوع است ماجرای فرونشست خیابان نشاط اصفهان و نشت ماده عجیب + عکس جزییات رای وحدت رویه دیه راننده مقصر به نرخ روز هلاکت دو شرور مسلح در درگیری با پلیس در طبس انهدام شبکه قاچاق سوخت در یکی از پمپ بنزین‌های رودان/ ۷ نفر متهم بازداشت شدند شرکت بیش از ۶۱۰۰ داوطلب لرستانی در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و وزارت بهداشت تازه‌ترین نتایج نظرسنجی ایسپا پیرامون مصرف شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی و استفاده از ابزار‌های هوش مصنوعی چت‌جی‌پی‌تی در مواجهه با سناریوی خودکشی نوجوانان با پلیس تماس می‌گیرد اپ جدید گوگل برای جستجوی سریع در ویندوز ارائه می‌شود ادارات خوزستان دورکار شدند / آلودگی هوا ساعت کاری برخی شهر‌ها را تغییر داد پژوهشگران انگلیسی، سیستم هشدار سرطان ساختند آغاز انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد بازگشایی دوطرفه جاده چالوس پس از محدودیت ۴ ساعته یکطرفه شدن جاده چالوس؛ ترافیک سنگین است رونمایی از رقیب مدرن و پرادعای آیفون ۱۷ پرو مکس / شیائومی ۱۷ پرو مکس به بازار آمد؟   خواهر‌خواندگی بندرعباس و مومباسا در کنیا

افزایش ۴۰ سامانه دوربینی در پایتخت برای کنترل سرعت

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران از افزایش دوربین‌های محدوده کامیون ممنوع و ممنوعیت سرعت در پایتخت خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۱۶ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 06
کد خبر: ۲۲۲۰۷۸

به گزارش راهبرد معاصر، حمید برادران مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به وضعیت دوربین‌های ترافیکی و گزارش عضو شورای شهر تهران در مورد خرابی برخی از دوربین ها، گفت: این اعداد خیلی به واقعیت نزدیک نیست و سامانه‌های ما روز به روز به وضعیت قبل نزدیک‌تر می‌شود و ما سطح پایداری بهتری داریم.

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تعداد دوربین‌های سطح شهر افزایش می‌یابد؟ افزود: به صورت سالیانه شهرداری تهران برای حل مشکل نقاط حادثه خیز و افزایش سامانه‌های دوربین اقداماتی انجام می‌دهد؛ بگونه‌ای که در محدوده کامیون ممنوع و در حوزه سرعت تا پایان سال ۳۰ سامانه را اضافه می‌کنیم و در مورد ثبت تخلف جناغی که در محدود جناغی خروجی بزرگراه‌ها اجرایی خواهد شد تا پایان سال ۱۰ سامانه به صورت پایلوت اجرایی می‌شود.

 

به گفته برادران، سامانه کنترل «سرعت متوسط» در شهرداری آغاز شده و این در حالی است که سال گذشته در ۱۰ مقطع تست شده و به دنبال این هستیم که با توجه به تأیید و تخصیص کد جریمه برای سرعت متوسط، ظرفیت سامانه را بر اساس سرعت پیمایش در طول مسیر گسترش دهیم.

 

برادران با بیان اینکه در حال حاضر درصدد آن هستیم که معاینه فنی را به تمام زیرساخت دوربین‌ها اضافه کنیم تا معاینه فنی همه خودرو‌ها کنترل شود، اظهار کرد: حتی با بررسی پیشنهاداتی برای معاینه فنی خودروها، می‌توانیم گام‌های بلندتری برداریم؛ بعنوان مثال می‌توانیم عدم دریافت معاینه فنی از مراکز تهران برای رانندگان تهرانی را کنترل کرده تا رانندگان حتما ملزم باشند از مراکز تهران معاینه دریافت کنند که به ما کمک می‌کند کنترل بیشتری بر آلایندگی خودرو‌ها داشته و سطح آلایندگی را کاهش دهیم.

 

به گفته وی، در مورد موتورسیکلت هم چند ایده داریم که با توجه به حجم فزونی موتورسیکلت‌ها در شهر با پلیس در حال رایزنی هستیم که کاری برای پایش موتور با ضریب امنیت بیشتر داشته باشیم و کما اینکه شهردار تهران پیگیر پروژه وارد کردن موتور‌های برقی است./ ایسنا

ارسال نظر
آخرین اخبار