محسن رضایی: آمریکا مانند فرعون در نیل، در دریای سرخ غرق می‌شود-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

محسن رضایی: آمریکا مانند فرعون در نیل، در دریای سرخ غرق می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به حمله آمریکا و انگلیس به یمن نوشت: آمریکا مانند فرعون در نیل، در دریای سرخ غرق می شود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۲۳ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 13
کد خبر: ۲۲۳۰۸۱

به گزارش راهبرد معاصر، محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حمله آمریکا و انگلیس به یمن، دست و پا زدن غریقی را به نمایش می گذارد که برای نجات خود از باتلاق خودساخته جنگ غزه، تلاش می کنند.

 

وی در پایان آورده است: آمریکا مانند فرعون در نیل، در دریای سرخ غرق می شود.

 

گفتنی است؛ بامداد جمعه یگان‌های نظامی آمریکا و انگلیس در پاسخ به عملیات‌های ارتش یمن در دریای سرخ علیه کشتی‌های اسرائیلی و نیروهای آمریکایی، بیش از ۱۲ نقطه در یمن را با هواپیما، کشتی و زیردریایی مورد هدف قرار دادند.

 

براساس ادعای مقامات آمریکایی، سایت‌های آموزشی، پایگاه‌های هوایی و تأسیسات نگهداری پهپاد متعلق به انصارالله یمن، اهداف این حمله بوده‌اند.

 

همچنین؛ منابع رسانه‌ای بین‌المللی مدعی شده‌اند که آمریکا بامداد امروز (شنبه) به صورت یکجانبه بار دیگر حملاتی را در یمن انجام داده است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار