تاکید یمن بر تداوم حملات علیه اسرائیل-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

تاکید یمن بر تداوم حملات علیه اسرائیل

مقام‌های ارشد جنبش انصارالله یمن بامداد سه‌شنبه گفتند که هدف آمریکا و انگلیس از تجاوز به یمن که همان توقف عملیات علیه رژیم صهیونیستی است، محقق نخواهد شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 January 23
کد خبر: ۲۲۴۷۴۸

به گزارش راهبرد معاصر، مقامات ارشد یمنی در واکنش به حملات تجاوزکارانه مجدد آمریکا و انگلیس به مناطقی از این کشور، بر تداوم عملیات ها علیه کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ تاکید کردند.

 

«محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت انصارالله یمن بامداد سه شنبه گفت: «هر قدر هم که بمباران کنند، عملیات نظامی ما علیه اسرائیل ادامه می یابد».

 

به نوشته وبگاه شبکه «المیادین»، البخیتی در این باره توضیح داد: «عملیات نظامی ما علیه اسرائیل تا پایان جنایات و نسل کشی در نوار غزه ادامه خواهد داشت».

 

در ادامه، «محمدعلی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن نیز تصریح کرد: «هدف آمریکا و انگلیس از تجاوز به یمن که همان توقف عملیات دریایی است، محقق نخواهد شد».

 

الحوثی در مصاحبه با شبکه «المسیره»، اظهار داشت: «حملات امشب آمریکایی-انگلیسی، تلاش جدیدی برای دلسرد کردن یمن از حمایت از غزه است. آمریکایی ها و انگلیسی ها باید بفهمند که ما در زمان واکنش قرار داریم و مردم ما لغت تسلیم شدن را نمی شناسند».

 

پیش از این، یک مقام آمریکایی بامداد سه شنبه به شبکه «الجزیره» گفت که نیروهای این کشور به همراه انگلیس و سایر متحدانشان، حملاتی را به مواضع ارتش یمن انجام دادند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار