ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

بیانیه نمایندگان برای تقدیر از اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان

بیانیه نمایندگان برای تقدیر از اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان قدردانی کردند.
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۲ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 January 24
کد خبر: ۲۲۴۹۴۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ محسن دهنوی در جریان جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت و تشکر از اقدام و اجرای قانون رتبه بندی معلمان را قرائت کرد.

متن کامل این بیانه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بی شک تعلیم و تربیت نسل آینده کشور وظیفه سنگین و خطیری است که توجه و مداقه آن بر هیچ کس پوشیده نیست و آنچه که امروز در مدارس ما رقم می‌خورد و در نظام تعلیم و تربیت کشورمان رخ می‌دهد زمینه ساز آینده ایران است و محور و اساس پیشرفت کشور است و چه زیبا رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی تعبیر فرمودند که معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند.

آری به واقع پیشرفت کشور نتیجه مجاهدت و تلاش معلمان دلسوز، متعهد و متدینی است که دل در گرو ساختن ایران قوی دوخته و درک مفهوم ما می‌توانیم را رسالتی می‌دانند که قلب و ذهن نونهالان و نوجوانان کشور را فارغ از اسارت دنیوی نموده تا داغ ماندن و پرواز نکردن معنوی فرزندان میهن عزیزمان را بر دل دشمنان ملت مسلمان ایران گذارند.

اینک که با حمایت دولت مردمی سیزدهم و عزم راسخ نمایندگان دوره یازدهم به ویژه اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی یکی از جلوه‌های تعامل و همدلی برای یک اقدام بزرگ ملی رقم خورد و قانون رتبه بندی معلمان تصویب و اجرا شد و با یک کار جهادی رتبه بندی قریب به یک میلیون معلم به اتمام رسید و زمینه رضایتمندی جامعه بزرگ فرهنگیان کشور را فراهم نمود و بستری برای بهبود و ارتقای کیفیت آموزش و پرورش مدارس کشور شد ما نمایندگان مردم عزیز ایران اسلامی بر خود واجب می‌دانیم از عنایت دولت مردمی به ویژه ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و وزرای محترم فعلی و پیشین آموزش و پرورش، مسئولان و مدیران سختکوش این وزارتخانه در اقصی نقاط کشور به جهت اجرای این امر خطیر که کار بزرگ و مهمی در نظام حکمرانی کشور محسوب می‌شود تقدیر و تشکر نموده و ابراز امیدواری نماییم که زحمات آنان مرضی رضای خداوند سبحان که بالاترین و اولین آموزگار بشر است قرار گرفته و این تحول در تعلیم و تربیت جامعه اسلامی با تلاش و همت معلمان فرهیخته کشور زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی باشد.» / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار