سخنگوی وزارت امور خارجه: جنایت، نسل‌کشی و نقض قوانین بین‌المللی مبنای ادامه حیات رژیم صهیونیستی است-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

سخنگوی وزارت امور خارجه: جنایت، نسل‌کشی و نقض قوانین بین‌المللی مبنای ادامه حیات رژیم صهیونیستی است

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد، حمایت از رژیمی که متهم به نسل‌کُشی است، از منظر حقوق بین‌الملل مسئولیت آور است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 January 27
کد خبر: ۲۲۵۴۷۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ کنعانی امروز شنبه در حساب ایکس خود نوشت: مخالفت آمریکا، کانادا و چند کشور معدود دیگر با قرار صادره توسط دیوان بین‌المللی دادگستری، تأیید مجدد این واقعیت است که جنایت، نسل‌کُشی و نقض قوانین بین‌المللی، مبنای شکل‌گیری و ادامه حیات رژیم صهیونیستی است که با حمایت برخی هنوز ادامه دارد.

وی اضافه کرد: استقبال بسیاری از کشور‌ها از قرار دیوان بین‌المللی دادگستری، نشان دهنده آگاهی دولت‌ها و ملت‌ها از عمق جنایات اِعمال شده علیه مردم ‎فلسطین و میزان انزوای بین‌المللی رژیم صهیونیستی و تنفر فزاینده جهانی از این رژیم جنایتکار است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: افکار عمومی و وجدان‌های بیدار جهان، حمایت‌های تمام عیار آمریکا و برخی کشور‌های غربی از رژیمی که متهم به ‎نسل‌کُشی می‌باشد را فراموش نخواهند کرد.

کنعانی ادامه داد: حمایت از رژیمی که متهم به نسل‌کُشی است، از نظر اخلاقی و انسانی شرم‌آور و از منظر حقوق بین‌الملل مسئولیت آور است. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار