توقف کمک‌های مالی به آژانس امدادرسانی سازمان ملل برای فلسطین از سوی سه کشور اروپایی-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

توقف کمک‌های مالی به آژانس امدادرسانی سازمان ملل برای فلسطین از سوی سه کشور اروپایی

انگلیس، ایتالیا و فنلاند روز شنبه اعلام کردند که کمک‌های مالی به آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطین موسوم به "آنروا" را قطع کردند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۳ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 January 27
کد خبر: ۲۲۵۵۰۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ توقف این کمک‌ها به دنبال طرح اتهام علیه کارکنان آنروا مبنی بر حمایت آن‌ها از حملات هفتم اکتبر، انجام می‌شود.

وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد که به طور موقت کمک مالی به آنروا را متوقف کرده است. توقف این کمک‌ها تا زمان پایان بررسی اتهامات مطرح شده ادامه خواهد داشت.

انگلیس اعلام کرد که "لندن حملات هفتم اکتبر را به عنوان تروریسم "شنیع" محکوم کرده است. "

آنتونیو تاجانی، وزیر امور خارجه ایتالیا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: دولت ایتالیا در نتیجه حمله بی‌رحمانه به اسرائیل در ۷ اکتبر، تأمین مالی آنروا را به حالت تعلیق درآورده است.

فنلاند نیز اعلام کرد که کمک‌های مالی خود به این آژانس را به حالت تعلیق درآورده است.

آمریکا، استرالیا و کانادا روز گذشته کمک مالی به آنروا را متوقف کردند. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار