روز ۱۲۷ طوفان الاقصی/ ده‌ها شهید و زخمی در بمباران منازل مسکونی غزه-راهبرد معاصر

روز ۱۲۷ طوفان الاقصی/ ده‌ها شهید و زخمی در بمباران منازل مسکونی غزه

برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران منازل مسکونی نوار غزه و یورش صهیونیست‌ها به سمت مراکز درمانی این باریکه از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 10
کد خبر: ۲۲۷۶۱۷

به گزارش راهبرد معاصر، در حالی که بمباران منازل مسکونی در نوار غزه طی بامداد امروز ده‌ها شهید و زخمی برجای گذاشته است حمله عناصر صهیونیست به سمت بیمارستان امل و درمانگاه ناصر باعث شده جان هزاران فلسطینی به خطر بیافتد.

 

رسانه‌های خبری گزارش داد که طی بامداد و صبح امروز بخش‌های مسکونی نوار غزه همچنان شاهد حمله‌های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

 

خبرنگار المیادین گزارش داد که در جریان بمباران منطقه النصر واقع در شمال رفح در جنوب غزه تعدادی از فلسطینی‌های ساکن این منطقه زخمی شدند.

 

حمله‌های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی اردوگاه جبالیا را واقع در شمال شرق نوار غزه دربرگرفت.

 

خبرنگار شبکه الجزیره نیز تاکید کرد که در جریان بمباران منازل مسکونی در مرکز و شمال رفح دست کم ۱۸ فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها تن دیگر نیز زخمی شدند.

 

فلسطین الیوم نیز گزارش داد که استان رفح طی شب گذشته شاهد برجای ماندن دست کم ۲۲ شهید در جریان بمباران منازل مسکونی بوده است.

 

حمله نظامیان صهیونیست به یک بیمارستان در خان یونس

از سوی دیگر عناصر اشغالگر ارتش رژیم صهیونیستی به صورت گسترده به بیمارستان امل واقع در خان یونس یورش بردند.

 

نظامیان صهیونیست در این حمله به بیمارستان امل ده‌ها تن را نیز بازداشت کردند.

 

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که اشغالگران دست کم هشت فلسطینی را در بیمارستان امل از جمله چهار پزشک بازداشت کردند. در میان بازداشت شدگان چهار زخمی نیز به چشم می‌خورند.

 

این نهاد فلسطینی تاکید کرد: حمله نظامیان اشغالگر به بیمارستان امل ۱۰ ساعت به طول انجامید و آن‌ها در این حمله اقدام به تخریب و نابودی برخی سیستم‌ها و تجهیزات بیمارستان کردند.

 

سرقت اموال هلال احمر غزه توسط صهیونیست‌ها

این در حالی است که هلال احمر فلسطین اعلام کرد که عناصر اشغالگر در جریان حمله به بیمارستان امل واقع در خان یونس اموال جمعیت هلال احمر و دارایی‌های کارمندان و پرستاران را به سرقت بردند.

 

این نهاد فلسطینی تاکید کرد: اشغالگران صهیونیست سیستم‌های کامپیوتری و ارتباطی مخصوص نیروهای درمانی را مصادره کرده و با خود بردند.

 

حمله تانک‌ها به سمت درمانگاه ناصر در خان یونس

شبکه المیادین گزارش داد که حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی درمانگاه ناصر را واقع در غرب خان یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار داد.

 

بر اساس این گزارش تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی با حمله‌های خود طبقه‌های بالایی درمانگاه ناصر را تخریب کردند.

 

برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران منازل مسکونی نوار غزه

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که در جریان هدف قرار گرفتن اطراف درمانگاه ناصر دست کم چهار آواره فلسطینی به شهادت رسیدند.

 

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که در جریان تیراندازی تک تیراندازهای ارتش رژیم صهیونیستی به سمت آوارگان فلسطینی در ورودی درمانگاه ناصر دست کم چهار فلسطینی به شهادت رسیده و زخمی شدند.

 

نیروهای مقاومت فلسطین نیز همزمان با حمله‌های توپخانه ای علیه منطقه‌های اطراف درمانگاه ناصر با عناصر صهیونیست به شدت درگیر شدند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده