هلاکت یک داعشی و دستگیری تعدادی تروریست در کشور-راهبرد معاصر
برنامه هفته آینده مجلس تغییر کرد بهادری جهرمی: رویکرد مدیریت مردمی شهید رئیسی صرفاً معطوف به دولت نبود صدیقی: همگان به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنند وزیر کشور: باید به رئیس جمهور منتخب کمک کنیم  پزشکیان: دستیابی به اهداف با کمک همه اقشار محقق خواهد شد گزارش ظریف از آخرین تحولات در زمینه انتخاب وزرای کابینه چهاردهم روایتی از ماجرای اعتراض یک نماینده به هیئت‌رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز سردار نائینی: باید برد عملیات رسانه‌‎ای سپاه متناسب با اقدامات این نهاد باشد تعطیلی برخی روزها در تهران در هفته آینده به‌دلیل گرمای هوا صحت دارد؟ باقری: توسعه سیاست همسایگی و رفع تحریم‌ها از اولویت های سیاست خارجه است منصوری: به بنیاد مستضعفان بازمی‌گردم اعتبارنامه پزشکیان توسط اعضای شورای نگهبان امضا شد وحیدی: به دنبال اخذ مجوز برای حضور سربازها در اربعین هستیم دستگیری ۲ سرکرده داعش توسط وزارت اطلاعات بازخوانی مطالبات رهبر انقلاب در مراسمات تنفیذ

هلاکت یک داعشی و دستگیری تعدادی تروریست در کشور

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به هلاکت یک عنصر داعشی در مرز خوزستان و دستگیری تعدادی از تروریست ها در روزگذشته، جزئیات بیشتر این ماجرا را تشریح کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۴ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 11
کد خبر: ۲۲۷۸۲۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور  با اشاره به هلاکت یک عنصر داعشی در مرز خوزستان گفت: این عنصر تروریستی ساعت ۱۲:۳۰ شب گذشته از مرز سوسنگرد- چذابه وارد کشور شد، دستگاه‌های امنیتی هم که او را در کنترل و رصد خود داشتند به او دستور توقف دادند که این فرد تروریست به دستور ماموران امنیتی توجه نکرد و اقدام به تیراندازی به سمت نیروهای امنیتی کرد.

 

وی اضافه کرد: با آغاز تیراندازی توسط این تروریست درگیری بین او و ماموران ما آغاز شد و این فرد تروریست به هلاکت رسید و با این که او بیش از ۲۵ گلوله شلیک کرده بود اما با هوشیاری مأموران، آسیبی به کسی وارد نشد.

 

میراحمدی با بیان اینکه حساسیت و اشراف دستگاه اطلاعاتی بعد از حادثه تروریستی کرمان روی تحرکات تروریست‌ها افزایش داشته است، تأکید کرد: دستگاه اطلاعاتی کشور روز گذشته تعدادی از تروریست‌ها را در سراسر کشور دستگیر کردند.

 

وی با بیان اینکه سرنخ اقدامات تروریستی و تروریست‌ها به رژیم صهیونیستی متصل است، گفت: اینها به دنبال ایجاد شبکه هستند؛ داعش را در عراق، سوریه، لبنان، یمن و کشورهای مختلف ایجاد ‌و تجهیز کردند تا این ظرفیت را علیه جمهوری اسلامی به طور مستقیم به کار گیرند اما به دلیل توانمندی‌ها و اشراف خوب دستگاه‌های امنیتی ما تا به حال جز در موارد خاص موفق به اجرای نقشه های شوم خود نشده‌اند.

 

معاون امنیتی وزیر کشور تاکید کرد: تروریست ها تلاش‌های زیادی را برای ضربه زدن به کشور و مردم ما انجام می‌دهند که همواره به دلیل بیداری مردم و دستگاه اطلاعاتی موفق به انجام نیات شوم و پلید خودشان نشدند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده