ترافیک سنگین در ورودی‌های غربی و شرقی تهران/ بارش برف و باران در چند محور کشور ادارات و بانک‌های هرمزگان فردا تعطیل شدند رأی پرونده قتل زهرا میرزایی مجری تلویزیون صادر شد ۱۰ فناوری برتر در سال ۲۰۲۶ را بشناسید واریز رفاهیات شب یلدا ویژه کارکنان آموزش و پرورش مدارس، ادارات و دانشگاه‌های کدام استان‌ها فردا چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۴ تعطیل شد؟ درآمد یوتوبر‌های فارسی با آپدیت جدید تا ۸۰ درصد کاهش یافت جزئیات تعطیلی خراسان رضوی تا پایان هفته تعطیلی مدارس شبانه‌روزی لامرد در روز چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۴ پرداخت تفاضل دیه با کیست؟ اختلاف قوه قضائیه، وکیل اولیای دم و مجلس پلیس‌راه: به‌دلیل فعالیت سامانه بارشی در روز‌های ۲۵ تا ۲۷ آذر از سفر‌های غیرضروری خودداری کنید ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا / صدور هشدار برای ۱۵ استان کدام استان‌ها فردا سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۴ تعطیل شد؟ ورود به دانشگاه فرهنگیان آسان‌تر شد/ابلاغ مصوبه افزایش شرط سن ورود به دانشگاه فرهنگیان + جزئیات بارش برف و باران تا جمعه در تهران / هوا سردتر می‌شود مدارس و دانشگاه‌های جنوب استان بوشهر فردا ۲۵ آذر غیرحضوری شد

نقش پلیس پیشگیری در جلب رضایت مردم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس پیشگیری به عنوان لبه جلویی تماس فراجا با مردم در جلب رضایت مردمی نقش مهمی داشته و محل عزت بخشیدن به کل انتظامی محسوب شده است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 February 21
کد خبر: ۲۲۹۴۰۵

به گزارش ر اهبرد معاصر، سومین همایش سراسری رؤسای پلیس پیشگیری استان‌های سراسر کشور (وبینار) با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در ستاد فرماندهی برگزار شد.

 

سردار احمدرضا رادان، در این همایش از پلیس پیشگیری به عنوان محل عزت بخشیدن به کل انتظامی کشور یاد کرد و گفت: روزانه حدود ۸۸ هزار وظیفه و مأموریت در کلانتری و پاسگاه‌ها در حال انجام است که اگر فقط هر مورد یک مخاطب داشته باشد یعنی حجم وسیعی از مخاطبان روزانه در رویارویی مستقیم خاص این پلیس هستند.

 

وی با تاکید بر رفتار مناسب با مراجعه کنندگان، تصریح کرد: استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود درون و برون سازمانی و بررسی روند کار در مسیر امنیت آفرینی و بهبود عملکرد، نقش مهمی ایفا می‌کند.

 

فرمانده کل انتظامی کشور هدف اصلی از بهبود فرآیندها را برای کارآمدتر شدن کلانتری‌ها دانست و خاطر نشان کرد: پلیس پیشگیری به عنوان لبه جلویی تماس فراجا با مردم در جلب رضایت و افزایش رضایتمندی مردم بسیار مهم بوده و از این منظر باید با دقت نظر عمل شود و به همین دلیل است که همواره بهترین‌ها برای کلانتری و پاسگاه‌ها انتخاب می‌شوند.

 

در این همایش سردار علی مؤیدی رئیس پلیس پیشگیری فراجا گزارشی از عملکرد این پلیس ارائه و بر نگاه علمی و حرفه‌ای در پیشبرد موفقیت‌آمیز مأموریت‌های محوله تاکید کرد./ مهر

ارسال نظر