مصوبه دولت برای اعطای وام به زنان سرپرست خانوار-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

مصوبه دولت برای اعطای وام به زنان سرپرست خانوار

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری از مصوبه دولت برای اعطای وام و تسهیلات به زنان سرپرست خانوار دهک های ۱ تا ۵ خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 February 28
کد خبر: ۲۳۰۴۰۵

به گزارش راهبرد معاصر، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور امروز (چهارشنبه، 9 اسفندماه) در حاشیه هیأت دولت، گفت: یکی از مسائل مهم بحث لایحه امنیت زنان بوده است که بعد از 12 سال در مجلس یازدهم به نتایجی رسیده است و مراحلی را طی کرده است ولی به مرحله نهایی نرسیده است.


وی با بیان اینکه برنامه هفتم توسعه برنامه خوبی را برای زنان پیش‌بینی کرده است، گفت: امیدوار هستیم این برنامه نیز به مرحله نهایی خود برسد.


معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، تأکید کرد: پنجره واحدی و سامانه ای برای آن تعیین شد تا از طریق این سامانه همه خدمات و حمایت های زنان سرپرست خانوار به صورت یکپارچه صورت بگیرد و وضعیت زنان‌ سرپرست خانوار بهتر رصد شود تا بتوانیم خدمات بیشتری ارائه دهیم.


خزعلی در پایان بیان کرد: طبق مصوبه امروز هیأت دولت، تمامی بانک‌ها موظف هستند که از سوی دولت ضمانت زنان سرپرست خانه دار را اعمال کنند و تسهیلات را در اختیار زنان سرپرست خانوار دهک های ۱تا ۵ قرار دهند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده