سردار نقدی: از بهزاد نبوی شکایت می کنم-راهبرد معاصر

 سردار نقدی: از بهزاد نبوی شکایت می کنم

بدنبال طرح اتهامی عضو سازمان منحله مجاهدین انقلاب سلامی مبنی بر وجود جاسوس در میان نزدیکان سردار نقدی، این فرمانده نظامی اعلام نمود که در دادگاه از نبوی شکایت خواهد کرد.
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۵ - ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - 2019 September 24
کد خبر: ۲۳۱۵۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ گفتگوی اخیر بهزاد نبوی عضو بلند پایه سازمان منحله مجاهدین انقلاب اسلامی با وبسایت الف سروصدای زیادی در محافل سیاسی ایجاد نموده است. اظهارات بحث برانگیز نبوی در زمینه مقابله با پروژه نفوذ که شخص وی و همفکرانش مصداق این مقوله به حساب می آینده با واکنش سردار نقدی مواجه شده است.

 

این فعال سیاسی اصلاح طلب در این گفتگو با اشاره به خطر وجود جریان نفوذ در سطوح مختلف نظام تصريح كرده بود: «من معتقد هستم که در کشور کارهایی می شود که نمی توان آن ها را به اصلاح طلبان و اصولگرایان نسبت داد یا حتی ناشی از تند روی دانست. مثلا در دفتر سردار نقدی دو جاسوس اسرائیل شناسایی شد که در زندان با برخی زندانیان سیاسی هم بند بودند، که یکی از آنها اعدام شد. اینها در رده های پایین است. و من نگران رده های بالاترهستم. بطور مثال در ماجرای بمب گذاری پاریس در محل مراسم مجاهدین خلق، درست زمانی این اتفاق رخداد که آقای روحانی برای اعلام حسن نیت به اروپا سفر کرده است . موضوع نفوذ بسیار مهم و جدی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.»

 

بیان این اتهام بلافاصله با واکنش سردار نقدی همراه بوده است. معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با فارس گفت: هجویات فردی که نام بردید ارزش پاسخگویی ندارد و وی باید به زودی به دادگاه برود و جواب دروغ‌هایی که مطرح کرده را بدهد، چراکه مصداق بارز نشر اکاذیب برای تشویش اذهان عمومی است.

 

سردار نقدی ادامه داد: ضمن اینکه ممکن است برای عموم مردم دسترسی به اطلاعات در خصوص دروغی که به بنده نسبت داده‌اند ممکن نباشد، اما همه می‌توانند بخش دیگری از صحبت‌های او که گفته «۶۰ درصد ثروت ملی کشور در اختیار چهار نهاد است» را اندازه گیری کنند و میزان دروغگویی این فرد را بسنجند.

 

وی در پایان تاکید کرد: انشالله به زودی به دادگاه خواهد رفت و باید پاسخگوی اتهامات کذبی که وارد کرده و در نهایت منتظر مجازات آن باشد.

 

بهزاد نبوی در آن مصاحبه در ادعای مضحکی دیگر گفته بود که بخش هایی از نظام جمهوری اسلامی که به واسطه انتخابات مردم تعیین می شود دارای سهم کمی در اداره کشور هستند و اعلام کرده بود که چهار نهاد در ایران هستند که 60 درصد ثروت ملی در این کشور را به اختیار خود درآورده اند. این چهار نهاد ستاد اجرایی فرمان امام، قرارگاه خاتم الانبیاء، آستان قدس رضوی و بنیاد مستضعفان هستند که به گفته او هیچیک ارتباطی با دولت و مجلس ندارند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده