محسنی اژه‌ای: قرارداد‌های حاکمیتی نباید با تغییر دولت‌ها مخدوش شوند واتس اپ برای آی پد عرضه شد جستجوی وب برای کاربران رایگان «کلود» در دسترس قرار گرفت وزیر آموزش و پرورش: ۳۰ هزار نفر را استخدام خواهیم کرد ۷۸ درصد ردشدگان گزینش معلمان در مرحله تجدیدنظر تأیید شدند هواشناسی ایران ۱۴۰۴/۳/۷؛ رگبار و رعدوبرق در ۱۵ استان پدرام مدنی جاسوس رژیم اسرائیل اعدام شد سیگار، قاتل خاموش مغز و عامل زوال عقل هشدار درباره خطرات شباهت ظاهری دارو‌ها اساسنامه مدرسه مجازی تصویب شد واکنش رئیس دانشگاه آزاد به ادعای علیرضا بیرانوند درباره پذیرش در دوره دکتری برخورد قاطع سازمان امور دانشجویان با گلوگاه‌های فساد در جذب دانشجو جهانگیر: ایران در مذاکره بر حق غنی‌سازی مُصر است / آزادی ۲ بازداشتی پرونده بندر رجایی/ تشکیل پرونده برای میرسلیم واکنش وزیر آموزش و پرورش به ماجرای لو رفتن سوالات امتحانات نهایی: کذب محض است مجوز استخدام ۲۷۰۰۰ نیرو در وزارت بهداشت / جذب ۹۵۰۰ پرستار جدید

عیدی پیش‌دستانه آموزش و پرورش به دانش‌آموزان

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان در عید ۱۴۰۳ هیچ تکلیف نوشتاری نخواهند داشت.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 10
کد خبر: ۲۳۲۱۰۱

به گزارش راهبرد معاصر، نشست خبری حمید طریفی حسینی معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با موضوع تبیین رویکردها، سیاست‌ها و برنامه‌های تحولی این معاونت امروز یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ در ساختمان زنده‌یاد علاقه‌مندان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

 

در ابتدا طریفی حسینی در خصوص تکالیف دانش‌آموزان در تعطیلات نوروزی گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۳ پیک نوروزی نخواهیم داشت و هیچگونه تکلیف نوشتاری از ستاد به مدارس ابلاغ نشده است.وی در ادامه بیان کرد: برای تکالیف نوروزی سه گروه فعالیت کاربردی و مهارت محور تعریف کرده‌ایم که دانش‌آموزان، معلمان و مدارس ما می‌توانند به صورت داوطلبانه یکی از آ‌نها را انتخاب و یا مواردی مشابه آن را طراحی کنند.

 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش در ادامه افزود: محور اول در نظر گرفته شده فرصت‌های متنوع یادگیری است که ما آن را بر اساس ساحت‌های شش گانه تربیت از جمله علمی و فناورانه، تربیت زیبا شناختی و اقتصادی و... در نظر گرفتیم و دانش آموزان می‌توانند تکالیف خود را در قالب‌های مختلف صوت، تصویر و نوشتاری برای معلم ارسال کنند.

 

وی در خصوص محور دوم گفت: محور دوم ، نوروز و داستان است که دانش‌آموزان می‌توانند داستان خوانی، داستان‌گویی یا داستان نویسی انجام دهند و خلاصه آن را به معلم تحویل می‌دهند. محور سوم هم دوستی با محیط زیست و طبیعت است که کودکان می‌توانند از فعالیت‌های خود در طبیعت فیلم و عکس گرفته و برای معلم خود ارسال کنند.وی خطاب به معلمان تأکید کرد: دانش‌آموزان شرایط و توانایی گوناگونی دارند که باید در انجام تکالیف در نظر گرفته شود./ فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر