عبدالله عبدالله و نماینده ویژه رئیس جمهور ایران دیدار کردند-راهبرد معاصر
شبکه کان اسرائیل: ارزیابی‌ها این است که یحیی سنوار ترور شده | شبکه ۱۲ اسرائیل: آزمایش‌های DNA در حال انجام است؛ اینکه او سنوار است یا نه، طی ساعات آینده اعلام خواهد شد مقام سعودی: با ایران برای کاهش تنش کاملا همسو و هماهنگ هستیم لاپید: پاسخ صحیح به ایران حمله اسرائیل به تاسیسات نفتی آن است احتمال اقدام انگلیس علیه سپاه و فروپاشی روابط دیپلماتیک لندن و تهران عراقچی: جزایر سه‌گانه همیشه متعلق به ایران بوده‌اند و تا ابد نیز چنین خواهد بود بیانیه مغرضانه شورای همکاری خلیج فارس و اروپا: به اشغال جزایر سه‌گانه ایرانی پایان دهید! حادثه امنیتی برای یک هواپیما با ۱۹۲ مسافر بر فراز عمان کمک نظامی ۴۲۵ میلیون دلاری آمریکا به اوکراین بغداد الیوم: غیاب «قاآنی» عملیات فریب ایران بود | معادله جنگی جدید در راه است طالبان: درباره اخبار مبهم کشته شدن افغان‌ها در مرز ایران تحقیق می‌کنیم کاخ سفید: بایدن در تماس با زلنسکی بسته کمکی جدیدی را اعلام می‌کند درگیری تَن به تَن رزمندگان حزب‌الله با نظامیان متجاوز صهیونیست قمار در دبی قانونی می‌شود عراقچی اردن را به مقصد مصر ترک کرد آمریکا افراد و نهاد‌های مرتبط با لبنان را تحریم کرد

عبدالله عبدالله و نماینده ویژه رئیس جمهور ایران دیدار کردند

نماینده ویژه رییس جمهور ایران در امور افغانستان در دیدار با رئیس شورای عالی مصالحه ملی حکومت پیشین افغانستان، درباره مسائل این کشور و منطقه گفتگو کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۲ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 13
کد خبر: ۲۳۲۷۲۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ «حسن کاظمی‌قمی» نماینده ویژه رییس جمهور ایران در امور افغانستان با «عبدالله عبدالله» رییس شورای عالی مصالحه ملی در حکومت پیشین افغانستان دیدار کرد.

در این نشست، طرفین درباره مسایل جاری افغانستان و منطقه گفتگو کرده‌اند.

پیشتر کاظمی قمی درباره سفر هیات تجاری افغانستان به چابهار گفته بود: کابل سرمایه گذاری ۳۵ میلیون دلاری در زمینه اجرای پروژه تجاری، مسکونی و اداری در چابهار آغاز کرده است.

حسن کاظمی قمی در حاشیه سفر به چابهار اظهارداشت: هیات تجاری و سیاسی افغانستان، مذاکره برای ایجاد یک راهروی پایدار از مسیر منطقه آزاد چابهار با همکاری ایران و چین را نیز آغاز کرده است. / طلوع‌نیوز

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار