کاهش ۵۲ درصدی حجم آب سد زاینده‌رود آغاز ثبت نام جدید خودرو‌های وارداتی واریز عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی به پایان رسید وضعیت بحرانی سد کرج؛ فقط ۸ درصد سد پر است آغاز دور سوم پیش‌فروش سکه ۱۴۰۴ از شنبه فرزین: تمام اولویت‌های ارزی دستگاه‌های مختلف را تا پایان سال با سرعت تامین می‌کنیم ۱۶ هزار تن میوه و ۱۲۰۰ تن خرما ذخیره شد توزیع برنج در شبکه رسمی قطع می‌شود؟ ۳۳ شرکت غیرمجاز فروش بلیت هواپیما تعلیق شد واکنش دیوان محاسبات به اظهارات وزیر راه مبنی بر اینکه موجودی ما صفر است: موجودی حساب‌های این وزارتخانه بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان است حداکثر قیمت مصرف‌کننده هر کیلو برنج داخلی طارم و هاشمی ۱۳۰هزار تومان تعیین شد پرواز لوفت‌هانزا دقایقی پیش در ایران به زمین نشست فرزانه صادق: باید مجوز ایرلاین‌هایی که پاسخگو نیستند باطل شود آماده واریز سود سهام عدالت باشید / جزئیات واریز سود سهام عدالت سبد معیشت خانوار کارگری با احتساب تورم بهمن،۲۴ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان تعیین شد

ارایه بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاههای اجرایی

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به وجود ۲۸۰ استاندارد ملی در حوزه نظام اداری و استخدامی گفت: امروزه بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاههای اجرایی ارایه می شود که برای تسریع، بهبود فرآیند، عدالت محوری، جلوگیری از فساد، رضایت مندی ارباب رجوع ، نیازمند استانداردسازی در این حوزه هستیم.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 21
کد خبر: ۲۳۷۱۸۴

به گزارش راهبرد معاصر؛میثم لطیفی با تبریک موفقیت سازمان استاندارد در دریافت صلاحیت همترازی بین المللی اظهار داشت: این رویداد مقدمه ای برای تحقق جهش تولید است چرا که زمینه توسعه تعاملات بین المللی در حوزه اقتصاد و تجارت با این صلاحیت فرآهم است.

رییس سازمان اداری استخدامی، کیفیت و بهره وری را دو روی سکه تعبیر کرد و گفت: اگر بخواهیم بهره وری را در دستگاههای اجرایی محقق کنیم لازم است کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه کیفیت با استاندارد رقم می خورد، افزود: استاندارد برای مصرف کننده اطمینان بخش، برای تولیدکننده سودآور و برای صادرکنندگان و واردکنندگان بازار آفرین است.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به وجود ۲۸۰ استاندارد ملی در حوزه نظام اداری و استخدامی گفت: امروزه بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاههای اجرایی ارایه می شود که برای تسریع، بهبود فرآیند، عدالت محوری، جلوگیری از فساد، رضایت مندی ارباب رجوع ، نیازمند استانداردسازی در این حوزه هستیم.

وی استانداردسازی در نظام حکمرانی کشور مبتنی بر مبانی اسلامی و ارزش های انقلابی، را ضروری دانست و اذعان داشت: با استانداردسازی خدمات، پیچیدگی نظام اداری از بین می رود و خدمات به سهولت در درسترس ارباب رجوع قرار می گیرد.

لطیفی؛ ایجاد آزمایشگاه استاندارد خدمات را لازمه ارایه خدمات در دولت مردمی دانست و تاکید کرد: با هوشمندسازی خدمات ، فرآیند ها کوتاه و منطقی می شود و در این صورت رضایت ارباب رجوع از مراجعه به دستگاههای اجرایی حاصل می شود.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، با بیان اینکه استاندارد، رضایت راهبردی ایجاد می کند تصریح کرد: آموزش استاندارد باید به عنوان سرفصل دوره های آموزشی در مرکز آموزش مدیریت دولتی مورد توجه قرار می گیرد تا افرادی که در بدو استخدام هستند بتوانند به راحتی تصمیم بگیرند همچنین کارکنان و مدیران با با شناحت مفهوم استاندارد بهتر تلاش کرده و بهره وری را افزایش دهند.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران به اهمیت موضوع استاندارد اشاره کرد و خواستار مساعدت بیش از پیش رییس سازمان اداری و استخدامی برای تقویت نیروی تخصصی شد./ایرنا

ارسال نظر