راز پرونده مفقودی دختر بچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد-راهبرد معاصر

راز پرونده مفقودی دختر بچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری مادری که فرزند ۱۱ ساله خود را به قتل رسانده بود خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۳۸۳۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ «حسین تُرکیان» در خصوص پرونده مفقود شدن دایانا آزادمنش دختر بچه ۱۱ ساله اصفهانی، اظهار کرد: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر فقدان دختر ۱۱ ساله، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی‌های تخصصی کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی استان اصفهان آغاز که در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر طفل گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد، لذا دستگیر و طی بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با مدارک و ادله کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت و گفته است که در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چندین ضربه چاقو به وی کرده، سپس جنازه او را آتش زده و از محل متواری شدم و با مراجعه به پلیس، مفقودی او را اعلام کردم.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر ۱۱ ساله خود، کارآگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد.

وی در پایان افزود: قاتل به همراه پرونده متشکله، برای انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم، در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
0
0
عجب
تحلیل های برگزیده