کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان + تصاویر-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان + تصاویر

«ابوشجاع» فرمانده گردان طولکرم (وابسته به سرایا القدس-شاخه نظامی جهاد اسلامی) در بیانیه‌ای گفت: «سکوت ما به درازا نخواهد انجامید و تجاوزات دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان ما را وادار می‌کند تا به این سکوت پایان دهیم».
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۲۳۹۰۵۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ عناصر امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد امروز به سوی خودروی یکی از فرماندهان گردان طولکرم به نام «عمر ابوالفول» شلیک کردند که به شهادت وی منجر شد.
همزمان درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان گردان طولکرم (وابسته به سرایا القدس-شاخه نظامی جهاد اسلامی) و عناصر امنیتی محمود عباس در شهر طولکرم گزارش می‌شود.
در این راستا «ابوشجاع» فرمانده گردان طولکرم نیز در بیانیه‌ای گفت: «سکوت ما به درازا نخواهد انجامید و تجاوزات این دستگاه‌های امنیتی ما را وادار می‌کند تا به این سکوت پایان دهیم».

 

کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان + تصاویر

«عمر ابوالفول» فرمانده گردان طولکرم

جنبش حماس نیز در واکنش به شهادت «عرم ابوالفول» از فرماندهان گردان «طولکرم» وابسته به «سرایا القدس» (شاخه نظامی جهاد اسلامی) به دست نیرو‌های امنیتی تشکیلات خودگردان آن را یک «ننگ سیاسی» برای این نهاد سیاسی دانست.
حماس گفت که اینگونه اقدامات تنها خدمت به اسرائیل است.
در این بیانیه آمده است: همگی باید به مسئولیت خود برای پایان دادن به این اقدامات خلاف و تغییر روند نهاد‌های امنیتی در مسیر صحیح، عمل کنند. / نور نیوز

کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان + تصاویر

خودرو «عمر ابوالفول» فرمانده گردان طولکرم که به آن شلیک شد

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده