روز ۲۱۳ طوفان الاقصی/ موج حملات هوایی علیه رفح-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

روز ۲۱۳ طوفان الاقصی/ موج حملات هوایی علیه رفح

برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در حملات بامدادی رژیم صهیونیستی به رفح و گلوله باران عناصر صهیونیست در کرانه باختری از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۲۳۹۴۸۰

به گزارش راهبرد معاصر، در حالی که حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه طی ساعات گذشته ده‌ها شهید و زخمی برجای گذاشته است نبرد نیروهای مقاومت با اشغالگران در جریان یورش این عناصر به کرانه باختری نیز شدت گرفته است.

 

بمباران وحشیانه مناطق مسکونی شهر رفح

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه خانه‌های مسکونی نزدیک تقاطع السامر واقع در شهر غزه چندین شهید و زخمی برجای گذاشته است.

 

حملات وحشیانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه شهر رفح تاکنون ۲۲ شهید برجای گذاشته که تعدادی از آنها را کودکان تشکیل می‌دهند. در جریان این حملات تعدادی از شهروندان فلسطینی مفقود شده اند.

 

خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهر رفح دست کم ۱۰ خانه مسکونی در این منطقه هدف قرار گرفتند.

 

برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات هوایی علیه رفح

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز مناطق مختلف نوار غزه را زیر آتش گرفت به طوری که مناطق شرقی استان رفح در جنوب این باریکه شاهد حمله‌های توپخانه ای اشغالگران صهیونیست بود. شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه نیز شاهد حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی بوده است.

 

جنوب لبنان نیز بامداد امروز مجدداً شاهد یک تجاوز هوایی دیگر از سوی رژیم صهیونیستی بود به طوری که یک ساختمان در اطراف منطقه طلیا واقع در جنوب بعلبک هدف قرار گرفت.

 

در جریان این حمله رژیم صهیونیستی دست کم سه شهروند لبنانی زخمی شدند.

 

غرق شدن چادرهای آوارگان فلسطینی در آب باران

این در حالی است که گزارش‌های رسانه‌ای از وخامت شرایط زندگی آوارگان فلسطینی در نوار غزه در اثر شدت بارش باران در این باریکه حکایت دارند.

 

شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که بارش شدید باران در نوار غزه طی بامداد امروز باعث شده چادرهای آوارگان فلسطینی در این باریکه غرق در آب شود.

 

نبود امکانات کافی در چادرهای آوارگان فلسطینی برای مقابله با سرما و گرما، گسترش بیماری‌های واگیردار در میان جنگ زدگان فلسطینی، تشدید قحطی و نبود آب آشامیدنی کافی باعث شده روزانه شاهد شهادت برخی از آوارگان فلسطینی به ویژه کودکان که تاب مقابله با این شرایط طاقت فرسا را ندارند باشیم./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده