نابودی تمام عناصر داعش در منطقه العیط دیالی-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

نابودی تمام عناصر داعش در منطقه العیط دیالی

فرماندهی عملیات مشترک عراق از نابودی تمام عناصر سازمان تروریستی داعش در منطقه العیط در استان دیالی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۲۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 14
کد خبر: ۲۴۹۹۲۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ فرماندهی عملیات مشترک عراق روز یکشنبه خبر داد که نیرو‌های امنیتی عراق پس از، از پای درآوردن کامل عناصر سازمان تروریستی داعش، کنترل منطقه العیط در خان بنی سعد در استان دیالی را در دست گرفته است.

تحسین الخفاجی سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق گفت که نیرو‌های ارتش و نیرو‌های حامی آن در فرماندهی عملیات دیالی، تمامی عناصر تروریستی در مخفیگاه بزرگ کشف شده در منطقه العیط در خان بنی سعد را از پای در آوردند و آنها را غافل گیر کردند.

الخفاجی تاکید کرد که نیرو‌های مذکور به مکانی که گروهی از تروریست‌ها در آن مستقر شده بودند یورش بردند و علی رغم موقعیت جغرافیایی سخت منطقه، تمام آنها را از پای در آوردند و به حضور تروریست‌ها پایان دادند.

وی افزود: نیرو‌های امنیتی فرماندهی عملیات مشترک عراق در راستای جلوگیری از حضور هرگونه عنصر تروریستی، منطقه و اطراف آن را بازرسی می‌کنند و عملیات تا زمان پاکسازی کامل منطقه و عدم انجام هرگونه فعالیت تروریستی در آن ادامه دارد.

گفتنی است پیش از ظهر امروز یک هیئت امنیتی به ریاست عبدالله یارالله رئیس ستاد کل ارتش عراق در پی تحرکات سازمان تروریستی داعش در استان دیالی، به این استان سفر کرد.

نیرو‌های امنیتی عراق با مشارکت نیرو‌های ارتش و پلیس دولت فدرال، از روز جمعه در باغ‌های منطقه العیط در منطقه خان بنی سعد در استان دیالی عملیات نظامی اجرا می‌کنند.

با کاهش حملات سازمان تروریستی داعش و هدف قرار دادن نیرو‌های امنیتی و غیرنظامی عراق به ویژه در استان‌های دیالی، کرکوک، صلاح الدین، نینوا و الانبار و پس از حمله هوایی ارتش عراق علیه این سازمان تروریستی، در ماه‌های گذشته، استان‌های عراق شاهد آرامش امنیتی نسبی بوده‌اند. / شفق نیوز

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار