قالیباف: در عملیات وعده صادق، به رژیم صهیونیستی نشان دادیم هیچ تعللی در تصمیم‌گیری نداریم-راهبرد معاصر
فرود بالگرد حامل رئیس‌جمهور به علت مه‌آلود بودن هوا محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

قالیباف: در عملیات وعده صادق، به رژیم صهیونیستی نشان دادیم هیچ تعللی در تصمیم‌گیری نداریم

رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار «نیچروان بارزانی» گفت: در عملیات وعده صادق که جواب تجاوز رژیم صهیونیستی را دادیم، به دنیا به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان دادیم که هیچ تعللی در تصمیم‌گیری نداریم و مصمم و محکم ایستاده‌ایم.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۲۳۹۷۴۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، در دیدار نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق گفت: این سفر در وقت مناسب و خوبی انجام شد. ان‌شاءالله این سفر در توسعۀ روابط اقتصادی و فرهنگی با توجه به ارتباطات عمیقی که بین اقلیم کردستان و ایران وجود دارد، اثرات مثبتی بگذارد.


وی افزود: گفت‌وگوهای انجام‌شده در این نشست و این سفرها در توسعه همکاری‌های سیاسی و امنیتی اثرگذار است و می‌تواند تحکیم روابط را به همراه داشته باشد. برای امنیت ایران و عراق و باورهایی که داریم، خون جوانان دو کشور ریخته شده است.

 

قالیباف تاکید کرد: همه ما بر این باوریم که رژیم صهیونیستی امروز دشمن شماره یک جهان اسلام است و می‌بینیم در غزه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. در عملیات وعده صادق که جواب تجاوز رژیم صهیونیستی را دادیم، به دنیا به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان دادیم که هیچ تعللی در تصمیم‌گیری نداریم و مصمم و محکم ایستاده‌ایم./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده