ثبت‌نام آزمون دکتری ۱۴۰۵ از ۴ آبان آغاز می‌شود پرداخت کمک‌هزینه اولاد بازماندگان توسط تامین اجتماعی تعرفه پیامک و مکالمه موبایل به‌روزرسانی شد/ سقف هزینه‌ها اعلام شد سرنوشت جواهرات سرقت‌شده از «لوور» چه می‌شود؟ پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان کشوری و فولاد + جزئیات  دستگیری ۲ تبعه خارجی متهم به قتل در ایران واریز حقوق مهر ماه ۱۴۰۴ فرهنگیان  جاده چالوس پس از مسدودیت ۲۰ ساعته بازگشایی شد اختلال گسترده در خدمات اینترنتی؛ صد‌ها وبسایت و سرویس جهانی از دسترس خارج شدند پیش بینی وزش باد شدید در تهران تا جمعه زمان واریز حقوق مهر ۱۴۰۴ بازنشستگان / چند خبر مهم از آموزش و پرورش زمان بررسی پرونده معترضین استخدام آموزش و پرورش فیلم دوربین مدار بسته زندان قزلحصار منتشر شد / ماجرای اعتصاب غذای زندانیان + ویدئو خبر خوش برای کارکنان دولت /حقوق فرهنگیان و کارکنان دولت ۵۰ درصد بیشتر می‌شود؟ جزئیات شناسایی یک شرکت هرمی در پرند و دستگیری ۲۸ عضو این باند جزییات تیراندازی پلیس به یک خودرو در هویزه و جان باختن یک کودک

استخدام بزرگ آموزش و پرورش در راه است + جزئیات

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از جذب ۷۲ هزار معلم جدید در سال جاری خبر داد و بر لزوم ارتقای کیفیت آموزش در مدارس تأکید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۴ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۲۳۹۹۸۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان خوزستان اعلام کرد که امسال ۷۲ هزار معلم از طریق ماده ۲۸ در آموزش و پرورش جذب خواهند شد. از این تعداد، ۲۵ هزار نفر در مقاطع متوسطه، دبیری و هنرآموزی خواهند بود.

وی جذب معلمان توانمند را یکی از اقدامات وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم برشمرد و گفت در سال گذشته، رویکرد جذب نیرو تغییر کرد تا افراد شایسته و توانمند از نظر تخصصی و حرفه‌ای به کار گرفته شوند.

کاظمی معلم را اصلی‌ترین عنصر در نظام تربیت و تعلیم خواند و نقش تربیتی معلم در کنار نقش آموزشی را بسیار مهم دانست. وی گفت دانش‌آموزان از کلام و رفتار معلمان تاثیر می‌پذیرند و این تاثیر سال‌ها باقی می‌ماند.

وی امیدآفرینی در نسل نوجوان را یکی از نیاز‌های مهم کشور برشمرد که باید توسط معلمان انجام شود. کاظمی بر اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان نقشه راه این وزارتخانه در دولت سیزدهم تاکید کرد.

معاون آموزش متوسطه گفت مدیران مدارس باید نقش آموزشی و راهبری در اجرای سند تحول داشته باشند نه صرفا نقش اجرایی.
وی در ادامه با اشاره به وضعیت آموزش در خوزستان، گفت هرچند شاخص‌های دسترسی و پوشش تحصیلی در این استان مطلوب است، اما در شاخص کیفیت آموزش نیاز به توجه و برنامه‌ریزی بیشتری وجود دارد. / فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار