پس از ۱۴ سال انتطار؛‌ بیمارستان کودکان اکباتان افتتاح شد-راهبرد معاصر

پس از ۱۴ سال انتطار؛‌ بیمارستان کودکان اکباتان افتتاح شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان کودکان ۲۷۲ تخت‌خوابی اکباتان امروز پس از ۱۴ سال انتظار افتتاح شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 26
کد خبر: ۲۴۲۴۵۷

به گزارش راهبرد معاصر. بهرام عین‌اللهی امروز در مراسم افتتاح بیمارستان کودکان اکباتان در همدان با بیان این که بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان قرار بود با حضور رئیس جمهور افتتاح شود، اظهار کرد: آقای رئیس جمهور تاکید زیادی بر افتتاح بیمارستان داشتند؛ این بیمارستان در شروع دولت 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اما بعد از 14 سال این بیمارستان امروز افتتاح می‌شود. در دولت مردمی اعتباری حدود 1000 میلیارد تومان برای این بیمارستان در نظر گرفته شده است و این بیمارستان با تجهیزات و امکانات کافی در وسعت 28 هزار متر مربع و 9 طبقه انواع نیازهای کودکان را با 8 اتاق عمل و 40 تخت مراقبت ویژه کودکان و ... پوشش می‌دهد.

 

وی افزود: ظرفیت بیمارستان 272 تخت‌خوابی است و در دولت حضرت آیت‌الله‌ رئیسی 350 میلیارد تومان بابت بیمارستان هزینه شد؛ بیمارستان کودکان اکباتان به صورت آزمایشی پیش از افتتاح آغاز به کار کرده بود و از این به بعد نیز تعداد بیشتری از بیماران را پذیرا خواهد بود.

 

وزیر بهداشت درباره تامین نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان گفت: دانشگاه‌ علوم پزشکی همدان یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین دانشگاه‌ها با اساتید مجرب است و از نظر نیروی پزشکی وضعیت مناسبی دارد و مشکل‌شان در فضای فیزیکی و امکانات بود که با تأمین این فضا، می‌توانند خدمات را بهتر ارائه کنند. در سال گذشته 25 هزار نیروی جدید در کل کشور جذب و مشغول به کار شدند و تصمیم داریم 25 هزار نیروی دیگر نیز به کار گرفته شوند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده