توضیحات شمسایی درباره غیبت در قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال-راهبرد معاصر

توضیحات شمسایی درباره غیبت در قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ۲۸ روز پیش قهرمانی آسیا را همراه با این تیم تجربه کرد، درباره غیبت خود در قرعه‌کشی دهمین دوره جام جهانی توضیح داد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۱ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 26
کد خبر: ۲۴۲۵۳۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ وحید شمسایی درباره غیبت در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال 2024 اظهار داشت: بعد از اینکه از قهرمانی آسیا بازگشتیم و شهادت رئیس جمهور در هفته گذشته، کارهای شخصی‌ام باقی مانده بود که اهمیت ویژه‌ای برای من داشت و از انجام این کارها دور شدم. دو دعوتنامه از طرف فیفا برای فدراسیون فوتبال آمده بود که یکی برای مدیر تیم و یکی برای من بود. 

وی با انتقاد از اینکه گفته شد شمسایی به دلیل ناراحتی از فدراسیون فوتبال به ازبکستان سفر نکرده، گفت: دوستانی که مطالبی در رسانه‌های مختلف می‌نویسند، نباید بدون اطلاعات و منطق این کار را انجام دهند. باز هم می‌گویم افراد خائنی در رشته فوتسال هستند و من با ادله به این موضوع اشاره می‌کنم. اگر این افراد کارهای اضافه‌ای انجام دهند، مجبورم اتفاقات را به‌صورت واضح توضیح بدهم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تصریح کرد: تیم ملی فوتسال متعلق به کشور ایران است، نه من. اصولی به‌عنوان رئیس کمیته فوتسال در نشست قرعه‌کشی حضور دارد و من هم کارهای شخصی سنگینی داشتم که باید به آن رسیدگی می‌کردم.

 

شمسایی درباره مطلبی تحت عنوان درخواست سرمربی تیم ملی برای همراهی شهاب‌الدین سفال‌منش در سفر به ازبکستان به‌عنوان مترجم خاطرنشان کرد: سفال‌منش مسئول مدرسان کنفدراسیون فوتبال آسیاست. وقتی از او به‌عنوان مترجم یاد می‌کنند، یعنی این افراد چشم ندارند فردی بزرگتر از خودشان را ببینند. فقط من و مدیر تیم به قرعه‌کشی دعوت شده بودیم. سفال‌منش مسئولیت ویژه‌ای در تیم ملی دارد؛ نه وظیفه مترجمی.

قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال 2024 از ساعت 19:30 امروز (یکشنبه - به وقت ایران) در ازبکستان برگزار می‌شود./تسنیم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده