اعلام شاخص جبهه تحول‌خواهان انقلابی برای حمایت از نامزد ریاست‌ جمهوری-راهبرد معاصر
تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و استقلال کشور است قالیباف: باید دقت کنیم که در نقشۀ دشمن حرکت نکنیم آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری میراحمدی: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد رهبر انقلاب: مهمترین اثر مشارکت بالا که به آن اصرار داریم سرافرازی جمهوری اسلامی است بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب

اعلام شاخص جبهه تحول‌خواهان انقلابی برای حمایت از نامزد ریاست‌ جمهوری

سخنگوی جبهه تحول‌خواهان انقلابی، شاخص‌ این تشکل سیاسی برای حمایت از نامزد مورد نظر خود در انتخابات ریاست‌ جمهوری چهاردهم را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 27
کد خبر: ۲۴۲۷۷۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ مجتبی شاکری سخنگوی جبهه تحول‌خواهان انقلابی با اشاره به برنامه این تشکل سیاسی برای انتخابات ریاست‌جمهوری، ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، در پاسخ به نحوه حضور جبهه تحولخواهان انقلابی در انتخابات ۸ تیرماه، گفت: این جبهه با توجه به اهمیت موضوع و جایگاه بلند ریاست‌جمهوری در راستای تداوم و مکمل کردن گفتمان رئیس‌جمهور شهید، جلسه‌ای را برگزار کرد و شورای مرکزی این جبهه طی نشست طولانی، مباحثی را در خصوص تحلیل اوضاع و احوال سیاسی، مسائل داخلی، منطقه و بین‌المللی با جمع‌بندی نکاتی که اعضای شورا بیان کردند، ادامه حرکت آیت‌الله رئیسی را با توجه به تأثیری که این دوره ریاست‌جمهوری در تقویت و تعمیق گفتمان خدمت و نشان دادن مردم‌سالاری داشت، بسیار با اهمیت تلقی کردند.
وی ادامه داد: مباحث متنوعی درباره ویژگی‌های شخصی، شخصیتی و گفتمانی حضرت آیت‌الله رئیسی و مجموعه تیمی که به عنوان دولت خدمت مردم مورد بحث قرار گرفت، ادامه این گفتمان از سوی اعضای شورا از اهمیت بالایی برخوردار قلمداد شد.
سخنگوی جبهه تحول‌خواهان انقلابی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی به عنوان نقطه پرگار حفظ وحدت و انسجام ملی و آن هم در شرایط حفظ اصول و ارزش‌های اصیل انقلاب، این میانداری را در جامعه رقم زدند و موفق شدند که این وحدت را در قالب دولت سیزدهم متجلی کنند.
 
 شاکری اضافه کرد: کاری که حضرت آیت‌الله رئیسی انجام دادند این بود که امید و ایمان را در جامعه همچنان برای پیش رفتن به سوی پیشرفت‌های بزرگ در جامعه فراهم کردند و آن را رقم زدند و توانستند گشایش‌های بسیاری را در گفتمان عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد متجلی کنند.
وی تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی به صحنه کشیدن جوانان را در عرصه اجرا رقم زدند و دانش‌بنیان‌ها را که به عنوان سرمایه بزرگ جامعه هستند، به خوبی توانستند آن‌ها را پیش روی مردم قرار دهند.
 سخنگوی جبهه تحول‌خواهان انقلابی تأکید کرد: ارتباط با کشورها از سوی آیت‌الله رئیسی و مطرح کردن دیپلماسی انقلابی و دیپلماسی همراه با اقتدار در جهان و سازش‌ناپذیری نسبت به زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه و صهیونیسم و پشتیبانی دائم و بی‌وقفه از نهضت فلسطین و تلاش برای تشکیل کشور فلسطینی، به ویژه بعد از عملیات طوفان‌الاقصی و عملیات موفق وعده صادق، این‌ها از نکات مهمی بود که در جلسه یادآوری شد.
شاکری ادامه داد: علاقمندی مردم، به‌ویژه پس از شهادت شهید رئیسی بزرگوار در  موجی از خاطرات سفرهای بسیار تأثیرگذار ایشان به اقصی نقاط کشور حتی در شهرها و روستاهایی که در آنجا کرگزاران نظام در دولت‌های قبلی نتوانسته بودند، حضور پیدا کنند از ویژگی‌های بارز این شخصیت بود.
وی همچنین گفت: راه‌اندازی طرح‌های نیمه‌کاره که برخی از آنها ۱۰،۲۰ و یا ۳۰ سال از زمان کلنگ‌زنی‌شان گذشته بود، از نکات برجسته‌ای بود که مردم در بیان خاطراتشان از آیت‌الله رئیسی نقل می‌کردند.
سخنگوی جبهه تحول‌خواهان انقلابی اضافه کرد: این صداقت و صبوری که در کلام ایشان ملاحظه می‌شد، از ایشان چهره‌ای ساخت که انصافاً جبران فقدان‌شان امکان‌پذیر نیست و از سوی دیگر هم کسانی که بخواهند تداوم‌دهنده این حرکت باشند، باید از نقطه‌ای آغاز کنند که این نقطه ادامه گفتمان این شهید بزرگوار باشد.
شاکری در همین زمینه ادامه داد: لذا، جبهه تحول‌خواهان انقلابی مصرّ است که حتماً به ارزیابی نامزدهای مشخص در این دوره بپردازد و با توجه به شاخص‌های ارزیابی‌کننده نامزدها، چهره‌ای را که بتواند نزدیک‌ترین و شبیه‌ترین شخصیت به آیت‌الله رئیسی و تداوم گفتمان ایشان را داشته باشد، معرفی می‌کند.
وی افزود: جبهه تحول‌خواهان انقلابی با ترکیبی از احزاب مختلف، این راه را انشاالله ادامه می‌دهد و در جلسات پیش رو به ارزیابی شخصیت‌ها و نامزدهایی که مطرح هستند می‌پردازد تا اینکه بتواند نقش خودش را به عنوان یک جبهه پرتلاش در این راستا به منصه ظهور برساند.
سخنگوی جبهه تحول‌خواهان انقلابی در پایان خاطرنشان کرد: جبهه تحول‌خواهان متشکل از جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، جمعیت اعتلای نهادهای مردمی و تشکل خدمت و آبادانی پیشرفت و شخصیت های حقیقی موقعیت خودش را برای اعلام وضعیت انتخابات و به مشارکت گذاشتن دستاوردهای جلسات در نوبت‌های آتی اعلام خواهد کرد./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده