اوسمار برای تمدید قرارداد با پرسپولیس شرط گذاشت-راهبرد معاصر

اوسمار برای تمدید قرارداد با پرسپولیس شرط گذاشت

سرمربی برزیلی پرسپولیس خواستار تغییر در برخی از بندهای پیش‌نویس قرارداد خود شده است.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 29
کد خبر: ۲۴۳۱۲۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ با نتایج درخشان پرسپولیس در نیم‌فصل دوم لیگ برتر، باشگاه پرسپولیس از هفته‌ها پیش مذاکرات با اوسمار ویرا برای تمدید قرارداد را آغاز کرده و توافق نهایی بر سر مبلغ قرارداد نیز بین درویش و اوسمار انجام شده است.

 

باشگاه پرسپولیس پس از توافق، پیش‌نویس قرارداد را آماده و در اختیار اوسمار قرار داده است تا او مطالعه کند، اما ظاهراً سرمربی برزیلی سرخ‌ها خواستار تغییر در دو بند از قراردادش شده است.

 

بند اصلی که اوسمار درخواست تغییر آن را داده است، موضوع مدت قرارداد این مربی با پرسپولیس است. ظاهراً در پیش‌نویس قرارداد، مدت قرارداد یک فصل با قابل تمدید اتوماتیک (در صورت قهرمانی در جام حذفی یا لیگ برتر) برای فصل بعدش بوده است که اوسمار درخواست داده تا قرارداد به طور قطعی دو ساله باشد. همچنین اوسمار خواستار تغییر محل اسکان خود شده است تا اعضای خانواده او نیز بتوانند در صورت تمدید قرارداد، فصل آینده در کنار او در تهران باشند.

 

شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس با درخواست‌های سرمربی برزیلی خود موافقت کرده است و به‌زودی این تغییرات در قرارداد او اعمال خواهد شد. باید دید در این شرایط و در حالی که شنیده می‌شود این مربی برزیلی پیشنهادات خارجی دیگری نیز دارد، این تغییرات منجر به امضای قرارداد جدید از سوی اوسمار خواهد شد یا باید منتظر اتفاقات جدیدی باشیم./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده