کمپانی سرمربی بایرن مونیخ شد-راهبرد معاصر

کمپانی سرمربی بایرن مونیخ شد

سرمربی فصل گذشته برنلی، هدایت تیم فوتبال بایرن مونیخ را عهده‌دار شد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۹ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 29
کد خبر: ۲۴۳۱۶۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ باشگاه بایرن‌مونیخ آلمان به صورت رسمی از سرمربی جدیدش رونمایی کرد.

بر اساس اعلام باشگاه بایرن مونیخ، ونسان کمپانی به عنوان جانشین توماس توخل انتخاب شده و این مربی جوان کارش را در اف‌سی‌هالیود آغاز خواهد کرد. این مربی ۳۸ ساله بلژیکی که فصل گذشته هدایت برنلی را در لیگ برتر انگلیس برعهده داشت، قراردادی را تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۷ با بایرن امضا کرد.

یان کریستین دریسن، مدیرعامل بایرن مونیخ پس از امضای قرارداد با کمپانی گفت: همه ما در باشگاه موافقیم که ونسان کمپانی مربی مناسبی برای بایرن است و بسیار مشتاقانه منتظر همکاری با یکدیگر هستیم. مکس ابرل و کریستوف فروند هرگز تسلیم نشدند و با دقت کار کردند تا مربی‌ای را پیدا کنند که بایرن را به موفقیت برساند و آن را با ایده‌های جدید بیشتر توسعه دهد. کمپانی دقیقا نشان‌دهنده اتحاد و روحیه تیمی است که ما به آن نیاز داریم.

 

کریستف فروند، مدیر ورزشی بایرن هم درباره قرارداد با کمپانی، تصریح کرد: کمپانی به خوبی با فلسفه بازی و هویت بایرن سازگار است. تیم‌های او خواهان توپ هستند و می‌خواهند فوتبالی هجومی بازی کنند. او مربی جوان و بسیار جاه‌طلبی است که تجربه بین‌المللی زیادی دارد. انگشتش روی نبض بازیکنان است و دقیقا می‌داند که در زمین چه اتفاقی باید رخ دهد. او می‌تواند به تیم ما کمک زیادی کند.

کمپانی که سابقه بازی در بوندس‌لیگا را در تیم هامبورگ بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ دارد، عمده محبوبیتش را مدیون بازی در منچسترسیتی است. تیمی که او ۱۲ عنوان قهرمانی از جمله ۴ قهرمانی لیگ جزیره را به دست آورد.

کمپانی پس از خداحافظی از فوتبال، از سال ۲۰۲۰ به مدت ۲ سال در اولین تجربه مربیگری، هدایت اندرلشت بلژیک را برعهده گرفت. او در ادامه به چمپیونشیپ انگلیس آمد و تیم برنلی با هدایت او سال گذشته به لیگ برتر صعود کرد. با این حال برنلی در این فصل با کمپانی نتوانست در لیگ برتر بماند و دوباره راهی دسته اول انگلیس شد./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار