حمله موشکی حزب الله لبنان به ۲ پادگان رژیم اسرائیل-راهبرد معاصر

حمله موشکی حزب الله لبنان به ۲ پادگان رژیم اسرائیل

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که پادگان و پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات موشکی خود قرار داده است.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 31
کد خبر: ۲۴۳۳۵۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز جمعه توانستند یک پادگان و یک پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

 

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ اول خود اعلام کرد، در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان به ویژه تجاوز به شهرک مارون الراس، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز جمعه پادگان «برانیت» مقر لشگر 91 رژیم صهیونیستی را با موشک برکان هدف قرار داده و موشک مستقیما به هدف اصابت کرده و منجر به انهدام بخشی از آن شده است.

 

حزب الله لبنان اعلام کرد، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در واکنش به تجاوزهای رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان که آخر آن‌ها شهرک «عیترون» است، امروز جمعه پایگاه «البغدادی» رژیم صهیونیستی را با موشک سنگین برکان هدف قرار داده و موشک مستقیما به هدف اصابت کرده است.

 

در همین راستا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز اعلام کرد که توهم موجودیت اسرائیل سقوط کرده است و آزادی فلسطین از طریق مذاکره به دست نمی‌آید، بلکه از طریق سلاح، جهاد و مقاومت فلسطین و جنبش‌های مقاومت حاصل می‌شود.

 

 شیخ قاسم خاطرنشان کرد که پایداری و مقاومت ملت فلسطین با وجود فداکاری‌ها و خون‌هایی که داده است، تنها راه پیروزی است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده