بیانیه سفارت ایران در تکذیب ادعاهای رسانه‌های سوئد-راهبرد معاصر

بیانیه سفارت ایران در تکذیب ادعاهای رسانه‌های سوئد

سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوئد در خصوص اخبار منفی اخیر مندرج در رسانه‌های سوئد طی بیانیه‌ای اعلام کرد: توجه به منابع این اخبار، کذب بودن آنها را کاملا روشن می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 31
کد خبر: ۲۴۳۳۴۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ سفارت جمهوری اسلامی ایران در خصوص اخبار منفی اخیر مندرج در رسانه‌های سوئد طی بیانیه‌ای تاکید کرد: توجه به منابع این اخبار، کذب بودن آنها را کاملا روشن می‌کند.

 

 در شرایطی که جنایات، رفتارهای غیرانسانی، نسل کشی، و اعمال هولناک و شرم آور رژیم کودک کش اسرائیل علیه مردم بی گناه فلسطین، همه جهانیان را در شوک فرو برده و قلب همه آزادگان جهان را به درد آورده است،  متاسفانه برخی از رسانه‌های سوئد، به ادعاهای کذب و بی اساس رسانه‌ها و دستگاه‌های  وابسته به این رژیم سفاک استناد کرده  و گزاره‌هایی سراسر دروغ و مجعول را علیه جمهوری اسلامی ایران منتشر کرده اند.

 

 در رد این ادعاهای عجیب، همین بس که منبع آنها  رسانه‌ها و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم اسرائیل است. دستگاه اطلاعاتی و امنیتی  رژیمی‌که سابقه آن  در جعل اخبار و گزارشها، در جریان نسل کشی این رژیم در غزه بر همگان ثابت شده است. به نحوی که علیرغم کشتار وحشیانه مردم بی گناه در روز روشن، با تولید اخبار و گزارشهای جعلی، با پر رویی تمام، خود را مبرا می‌کند  و به  صورتی بی شرمانه، جنایات شوکه کننده خود را توجیه مینماید.

 

از رسانه‌های سوِئد این انتظار وجود دارد که به ادعاها و گزارشهای منتشر شده توسط  رژیم اسرائیل به هیچ وجه اعتماد نکنند و همسو با جریان عظیم جهانی، از ظرفیت خود برای متوقف کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین استفاده نمایند./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده