یک اتفاق ویژه در بازی آخر پرسپولیس-راهبرد معاصر

یک اتفاق ویژه در بازی آخر پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس برای مسابقه پایانی این تیم در لیگ بیست و سوم تدارک وسیعی دیده است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 31
کد خبر: ۲۴۳۳۷۰

به گزارش راهبرد معاصر؛شرایط پرسپولیس در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر به گونه‌ای است که اگر بتواند مس رفسنجان را شکست بدهد، تحت هر شرایطی و بدون توجه به نتیجه‌ای که در جدال پیکان و استقلال رقم خواهد خورد عنوان قهرمانی فصل جاری پیکارهای لیگ برتر را به خود اختصاص می‌دهد.

 

با توجه به برگزاری این مسابقه در ورزشگاه آزادی قطعاً از همین حالا می‌توان تصور کرد که هواداران پرسپولیس استقبال بسیار گرمی از آن به عمل خواهند آورد اما علاوه بر بحث حضور طرفداران، کادر مدیریتی باشگاه برای حضور اعضای بلندپایه پرسپولیس و همچنین پیشکسوتان نیز تدارک ویژه‌ای دیده است. طبق هماهنگی‌های صورت گرفته قرار شده که حداقل ۶۰ صندلی به صورت ویژه برای مهمانان خاص پرسپولیس در نظر گرفته شود و از آنها به صورت وی.‌آی.‌پی استقبال و پذیرایی صورت بگیرد. بر اساس برنامه قرار است علی پروین همراه با محمود خوردبین و ۴۰ پیشکسوت دیگر پرسپولیس مهمان این باشگاه باشند و بازی را از نزدیک تماشا کنند.

 

همچنین مقرر شده تا گروهی از اعضای هیئت مدیره و اسپانسرهای پرسپولیس نیز در همین جایگاه کنار پیشکسوتان قرمز بازی مقابل مس رفسنجان را از نزدیک به نظاره بنشینند. مسابقه‌ای که شنبه ساعت ۱۹ آغاز خواهد شد./ خبرآنلاین

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار