سخنان مربی پرسپولیس درباره جشن قهرمانی-راهبرد معاصر

سخنان مربی پرسپولیس درباره جشن قهرمانی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سختی مقابل تیمی داریم که نسبت به نیم فصل اول سبک خود را تغییر داده است.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 31
کد خبر: ۲۴۳۳۵۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ ، اوسمار ویرا در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان در هفته پایانی لیگ برتر، اظهار داشت:‌ خوشحالم در آخرین نشست خبری قبل از بازی فصل در خدمت‌تان هستم. ممنون بابت تمام لحظاتی که کنار من در نشست خبری و هر جای دیگری بودید و همدیگر را دیدیم. اگر مسائل احساسی و خاطرات را کنار بگذاریم، فردا یکی از مهم‌ترین و حساس‎‌ترین دیدارهای ما در لیگ برتر است. 


وی افزود: بازی سختی مقابل تیمی داریم که نسبت به نیم فصل اول سبک بازی خود را تغییر داده است. خیلی تیم خوبی هستند که خوب بازی می‌کنند. امیدوارم با پیروزی مقابل مس رفسنجان، جشن قهرمانی را با حضور هواداران برگزار کنیم.


سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: می‌دانم فردا هواداران می‌آیند و استادیوم را پر می‌کنند. به همین دلیل مسئولیت ما بیشتر می‌شود تا مقابل هواداران بازی خوبی انجام بدهیم و با نتیجه خوبی زمین را ترک کنیم. امیدوارم فردا هوادارانی که در استادیوم هستند و آنهایی که از بیرون ورزشگاه بازی را می‌بینند، انرژی مثبت خود را برای ما بفرستند تا بتوانیم یک بازی خیلی خوب انجام بدهیم و با 3 امتیاز از زمین بیرون بیاییم.


نتایج ما مشخص است و بهتر است درمورد مسائل غیرفوتبالی جواب ندهیم
اوسمار درواکنش به اینکه استقلال 20 هفته صدرجدول را در اختیار داشت اما اکنون سرنوشت قهرمانی در دستان پرسپولیس قرار دارد، توضیح داد: در چند نشست خبری قبلی هم گفتم امتیازهای پرسپولیس بیشتر بود اما در نهایت باید دید تعداد و میانگین امتیازها در هر 2 نیم فصل به چه شکل است. همه با هم برای تیم کار کردیم تا به هدف برسیم. امیدوارم فردا اتفاقات خوبی بیفتد.


وی درمورد تزلزل پرسپولیس در خط دفاعی پس از بازی با هوادار، عنوان کرد: در 17 نشست خبری قبلی هم گفتم. شاید برخی حرف‌ها تکراری شود اما عملکرد یک تیم فقط در یک قسمت زمین نیست بلکه در کل زمین است. ابتدا نباید گل بخوریم و سپس باید با گل زدن، بازی را ببریم. مهم‌تر از همه بردن است. فردا هم تصمیم داریم برنده شویم اما عملکرد کلی تیم مهم است.


سرمربی پرسپولیس درخصوص اینکه آیا اتهامات اخیر استقلالی‌ها سبب انگیزه تیمش شده یا آنها را نادیده گرفته‌اند، گفت: جواب این سوال را باید در برخورد تیم و حرف‌هایی که نزدیم گرفته باشید. اگر تیم مقابل درمورد مسائل فنی حرف بزند، در آن زمان می‌توانیم جواب بدهیم اما درمورد مسائل غیرفوتبالی بهتر است حرفی نزنیم و کار خود را انجام بدهیم زیرا نتایج ما مشخص است.


فکر پایان تلخ در لیگ برتر به ذهن ما نیامده است
اوسمار درمورد اینکه آیا به این موضوع فکر کرده که شاید فردا لیگ به تلخ‌ترین شکل ممکن برای پرسپولیس تمام شود، توضیح داد:‌ هیچ وقت چنین فکری در ذهن من و بچه‌ها نیامده و فقط به هدف خود فکر می‌کنیم. بهتر بود درمورد بردهای ما سوال می‌کردید نه در خصوص احتمال باخت‌مان.


وی درخصوص رضایت هواداران از عملکرد پرسپولیس تحت هدایتش و میزان رضایت خود او از بازی تیم، گفت: فوتبال، ورزش لحظه‌ها است. هرچند من و سایر همکارانم ایده کلی را به بازیکنان نشان می‌دهیم و شاید در لحظه نتوانند از آن استفاده کنند و تصمیم دیگری بگیرند که آن ایده را بهتر کند یا تصمیمی بگیرد که آن را اشتباه انجام بدهد اما در کل فوتبال بازی لحظه‌ها است. ایده کلی می‌دهیم تا با خلاقیت خود از آن استفاده کنند و به نتیجه برسند.


افشین پیروانی سپر پرسپولیس است
سرمربی پرسپولیس درمورد نقش افشین پیروانی در موفقیت فعلی این تیم و کنترل حواشی، تاکید کرد: در فوتبال فقط افرادی که داخل زمین هستند، نقش ندارند بلکه همه با هم مانند یک مثلث عمل می‌کنند. بخش فنی، اداری و مدیریتی همه با هم کار می‌کنند تا باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس به نتایج دلخواهش برسد. افشین پیروانی هم همیشه با تجربه خود، مانند یک سپر در جلوی کار بود و کمک کرد تیم در آرامش به کار خودش ادامه بدهد.


داوری به ضرر ما هم باشد بازهم درموردش صحبت نمی‌کنم
اوسمار در پاسخ به این سوال که آیا اگر فردا تیمش با اشتباه داوری قهرمانی را از دست بدهد، باز هم با آرامش دراین مورد صحبت می‌کند، گفت: همچنان همان رویه را ادامه می‌دهم و هر اتفاقی به سود یا به ضرر ما بیفتد، درمورد داوری صحبت نمی‌کنم.


وی درمورد مهم‌ترین درسی که از این فصل به سال آینده در صورت ماندن در پرسپولیس منتقل خواهد کرد، توضیح داد:  درس‌هایی که در این 2 سال در زمینه شناخت بازیکن، حریف و... به دست آوردم به فصل بعد می‌برم و شاید سال آینده مربی خیلی بهتری از قبل باشم.


واکنش به صحبت‌های نکونام
سرمربی پرسپولیس درخصوص اینکه جواد نکونام مدعی شده نکاتی را درمورد بازی سرخ‌پوشان با شمس‌آذر شنیده که اگر واقعی باشد باعث تاسف است، عنوان کرد:‌ چه چیزهایی شنیده است؟!


اوسمار درمورد اینکه مسائلی درمورد گل اول و سوم پرسپولیس مطرح شده است، پاسخ داد: باید از خود جواد نکونام بپرسید./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده