انهدام یک مرکز استراتژیک اسرائیل توسط حزب الله-راهبرد معاصر

انهدام یک مرکز استراتژیک اسرائیل توسط حزب الله

در حالی که رسانه‌های صهیونیست از حمله حزب الله به یک مرکز راهبردی اسرائیل و انهدام کامل آن خبر می‌دهند، سانسور نظامی اسرائیل مانع از افشای هویت این مرکز شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 01
کد خبر: ۲۴۳۴۲۶

به گزارش راهبرد معاصر، بامداد دیشب مقاومت لبنان موشک‌هایی را به سمت مناطق اشغالی الجلیل غربی شلیک کردند. رژیم صهیونیستی نیز حمله پهپادی را در منطقه لبنانی شیحین انجام داد.

 

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان همچنین گزارش داد که حزب الله مجموعه‌ای از موشک‌ها را به سمت منطقه اصبع الجلیل شلیک کرده است. رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از بلند شدن صدای آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه خبر دادند.

 

بر اساس اعلام رسانه‌های صهیونیست، حزب‌الله یک هدف استراتژیک نظامی و مرکز رصد و مراقبت نظامی را هدف قرار داده که سیستم سانسور نظامی رژیم صهیونیستی ارائه اطلاعات از آن در رسانه‌های اسرائیل را ممنوع کرده است.

 

بر اساس گزارش این رسانه‌ها، هدف مذکور به کلی از خدمت‌رسانی خارج شده، اما رسانه‌های اسرائیل از ارائه جزئیات بیشتر از این حمله منع شده‌اند. پیش بینی می‌شود حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای ماهیت این هدف راهبردی که دیشب به آن حمله کرده است، را فاش کند.

 

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین ساعتی پیش اعلام کردند که آژیرهای هشدار در مرزهای شمالی سرزمین‌های اشغالی و در مجاورت لبنان به صدا درآمده است.

 

در طرف مقابل، در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه عدلون واقع در جنوب لبنان یک زن شهروند لبنانی به شهادت رسیده و ۴ تن دیگر زخمی شده‌اند. / مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار