مالکی: باید به دنبال حل مشکلات معیشتی باشیم-راهبرد معاصر
آرایش جبهه انقلاب برای دور دوم انتخابات با اجماع حول سعید جلیلی تشریح برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی، از مناظرات تا تکرار برنامه‌های قبلی قاضی‌زاده‌هاشمی: هوادارانم از سعید جلیلی حمایت کنند وزیر کشور: همه شرایط برای برگزاری دور دوم انتخابات آماده است مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری جمعه آینده برگزار می‌شود تبلیغات دور دوم انتخابات از چه‌زمانی شروع می‌شود؟ بیانیه مهم قالیباف:همه بایدبرای انتخاب آقای جلیلی تلاش کنیم نتایج انتخابات به‌ تفکیک استان‌ها + جدول نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر ۱۴۰۳؛ انتخابات به مرحله دوم رسید سرلشکر سلامی: جبهه مقاومت پاسخ هر تعرضی را در منطقه می‌دهد وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت مطالبات معلمان پاسخ می‌دهد نامه ابوترابی به زلفی‌گل درباره وام دانشجویی رهبر انقلاب: حرکت مدافعان حرم ایران و منطقه را نجات داد شرایط دو مرحله‌ای شدن انتخابات چیست؟ نتایج شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + تعداد آرا

مالکی: باید به دنبال حل مشکلات معیشتی باشیم

نماینده ادوار مجلس پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت:‌ اگر کسی گفت مشکلات کشور یک شبه قابل حل است و از روش‌های سنتی بخواهد مشکلات را حل کند، این اشتباه محض است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۷ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 01
کد خبر: ۲۴۳۵۲۶

به گزارش راهبرد معاصر؛  فداحسین مالکی نماینده ادوار مجلس بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران طی سخنانی ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رییسی و همراهانش، بیان کرد: بنده توفیق داشتم که یک دهه با شهیدان سلیمانی و رئیسی همکاری و ارتباط داشته باشم. معتقدم دولت قانون و خدمت، باید بتواند سکاندار دستگاه اجرایی شود تا موضوعات و مشکلات کشور را رسیدگی کند.

وی عنوان کرد: اولین توجه بنده نسبت به استان‌های مرزی و محروم کشور بوده است و با تشکیل فراکسیون استان‌های مرزی، ظرفیت کشور را بررسی کردیم و دو قانون مصوب شد تا بتوانیم با تمام توان در جهت رفع مشکلات و معیشت مردم پیش برویم. 

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: استراتژی سیاست خارجی منطبق با جایگاه کشورمان نیست و باید به موضوعات کشورهای همسایه و منطقه توجه بیشتری داشته باشیم. 

مالکی اضافه کرد: اگر کسی گفت مشکلات کشور یک شبه قابل حل است و از روش‌های سنتی بخواهد مشکلات را حل کند، این اشتباه محض است. اگر برنامه و استراتژی جدید نداشته باشیم، دچار سردرگمی خواهیم شد. 

وی خاطر نشان کرد: در حوزه اقتصاد کشور مشکل داریم و تمام توان شهید رییسی بر این بود که گره‌ها باز شود و اقدامات خوبی هم انجام داد‌./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده