پورابراهیمی: هدف ما ایجاد تحول در عرصه اجرایی کشور است-راهبرد معاصر

پورابراهیمی: هدف ما ایجاد تحول در عرصه اجرایی کشور است

داوطلب شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری با تاکید بر اینکه اولویت اول کشور حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است، گفت: نیازمند کنار گذاشتن مجادلات مضر و دسته‌بندی‌های کاذب و استفاده از ظرفیت تمامی مدیران برای ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 02
کد خبر: ۲۴۳۶۸۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدرضا پورابراهیمى نماینده ادوار مجلس بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران بیان کرد: انقلاب اسلامی به برکت وجود امام و رهبری حکیم و حضور مستمر مردم در عرصه‌های مختلف به دستاوردهای مهمی دست یافته است. در برخی‌ زمینه‌ها وضعیت کنونی نظام متناسب با ویژگی‌های انقلاب اسلامی برای پاسخگویی به رفع نیازهای مادی و معنوی مردم نیست. 

وی افزود: اولویت اول کشور حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است. نیازمند کنار گذاشتن مجادلات مضر و دسته‌بندی‌های کاذب و استفاده از ظرفیت تمامی مدیران برای ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد: امروز هیچ اولویتی مهمتر از اولویت حل مشکلات اقتصادی و موضوعات معیشتی مردم نیست.  هدف ما ایجاد تحول در عرصه اجرایی با اولویت حل مشکلات اقتصادی است.

پورابراهیمی افزود: از اعتماد اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تشکر می‌کنم. متعلق به همه مردم ایران هستم و امیدوارم بتوانم خدمات ماندگاری در تاریخ انقلاب اسلامی از خود بر جای گذارم.

وی اضافه کرد: امیدوارم که ما هم بتوانیم در این عرصه مهم سرمنشا تحولات بزرگی در نظام اجرایی کشور به ویژه با اولویت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی باشیم./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده