صادق خلیلیان و مقیمی در انتخابات ثبت‌نام کردند-راهبرد معاصر

صادق خلیلیان و مقیمی در انتخابات ثبت‌نام کردند

صادق خلیلیان وزیر اسبق جهاد کشاورزی و رئیس دانشگاه تهران برای ثبت‌نام در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد و ثبت‌نام کردند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 02
کد خبر: ۲۴۳۶۳۲

به گزارش راهبرد معاصر, صادق خلیلیان وزیر اسبق جهاد کشاورزی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

 

صادق خلیلیان وزیر اسبق جهاد کشاورزی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی علاوه بر وزارت جهاد کشاورزی دولت دهم، در دو سال ابتدایی دولت سیزدهم نیز سابقه استانداری خوزستان را در کارنامه دارد.

 

خلیلیان در نشست خبری با خبرنگاران بیان کرد: امروزه شرایط کشور در وضعیت قرار دارد که موفقیت‌های متعددی داشته و عقب‌ماندگی‌هایی هم داریم؛ خصوصا در زمینه صنعتی شدن کشور و عدالت اجتماعی.

 

وی افزود: باید با تشکیل دولت مقتدر و پایبندی به مبانی انقلاب بتوانیم این موارد را جبران کنیم. به رئیس‌جمهوری توانمند، عدالت گرا و فساد ستیز نیاز داریم که اقتصاددان باشد. رئیس‌جمهور باید سابقه کار اجرایی داشته باشد و تشکیل دولت مقتدر با نگاه نو مبتنی بر عدالت را برای رسیدن به ایران پیشرفته با مدیریت حرفه‌ای امکانپذیر کند.

 

داوطلب انتخابات گفت: وزارتخانه‌ها باید با مدیریت حرفه‌ای پیش بروند. مسئولیت وزارت محل کسب تجربه نیست و باید افراد مجرب در مناصب مختلف بکارگیری شوند.

 

خلیلیان عنوان کرد: اگر می‌خواهیم در موضوع اقتصاد مشارکت مردم را برای نجات اقتصاد کشور جهش تولید داشته باشیم، باید در انتخابات هم مشارکت مردم را داشته باشیم.

 

وی اضافه کرد: نیاز است که جریان آزاد اطلاع‌رسانی در جامعه برای اظهار نظرهای سیاسی وجود داشته باشد تا مردم هم در این زمینه مشارکت کنند.

در پی شهادت آیت الله رئیسی در تاریخ 30 اردیبهشت امسال انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری یک سال زودتر از موعد برگزار می‌شود. روز 7 تیرماه رأی‌گیری انجام خواهد شد و داوطلبین تا فردا دوشنبه 14 خرداد فرصت ثبت نام دارند.

 

مقیمی در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد

رئیس دانشگاه تهران برای ثبت‌نام در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد و ثبت‌نام کرد.

سیدمحمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران برای ثبت‌نام در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد و ثبت‌نام کرد.

مقیمی بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رییسی و  همراهانش، بیان کرد: روش، منش و سبک شهید رئیسی همچنان ادامه خواهد یافت. این روشی است که امامان انقلاب به ما آموختند.

وی افزود: در صورت انتخاب به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، فرماندهی وزارتخانه‌های بودجه‌ای و اقتصادی را برعهده می‌گیرم.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد: شعار من «دولت کارآفرین بر مدار علم و عمل» است. در حوزه علمی مدیریت آموخته‌های بسیاری دارم و در تلاشم با به کارگیری ایده‌های کارآفرینانه دولت کارآفرین و کابینه کارآفرین ایجاد کنم.

در پی شهادت آیت الله رئیسی در تاریخ 30 اردیبهشت امسال انتخابات دوره چهاردهم ریاست‌جمهوری یک سال زودتر از موعد برگزار می‌شود. روز 7 تیرماه رأی‌گیری انجام خواهد شد و داوطلبین تا فردا دوشنبه 14 خرداد فرصت ثبت‌نام دارند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار