حسن محمدیاری در انتخابات ثبت‌نام کرد-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

حسن محمدیاری در انتخابات ثبت‌نام کرد

حسن محمدیاری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 02
کد خبر: ۲۴۳۶۴۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ ، حسن محمدیاری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

 

محمدیاری بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری، در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش در حادثه بالگرد بیان کرد: وضع معیشت مردم از اولویت‌هایی است که مقام معظم رهبری به آن تأکید و سفارش دارند.

 

وی افزود: هر کسی که وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری می‌شود باید برنامه داشته باشد. ما نمایندگان شهرهای کمتر برخوردار، مشکلات را تجربه کرده‌ایم.

 

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: در اکثر کشورهای پیشرفته، افراد حقوقدان در مناسب بالا قرار دارند و بنده هم سال‌ها در این کسوت قرار داشته‌ام.

 

محمدیاری بیان کرد: امروز در جامعه با چالش‌ها و مشکلات اقتصادی مواجهیم و باید راهکار در این زمینه مناسبی داشته باشیم. در عرصه بین‌الملل هم قبلاً گفته‌ام که ما اقتدار می‌خواهیم و نه انفعال. این اقتدار زمانی حاصل می‌شود که با عقلانیت و حکمت رفتار کنیم.

 

وی عنوان کرد: متأسفانه در فضای مجازی رها، گاها حریم انسان‌ها رعایت نمی‌شود و اگر یک خبرنگار که پل ارتباطی بین جامعه و مسئولان است، بهتر پیش خواهیم رفت و مشکلات و چالش‌ها حل خواهد شد.

 

در پی شهادت آیت الله رئیسی در تاریخ 30 اردیبهشت امسال انتخابات دوره چهاردهم ریاست‌جمهوری یک سال زودتر از موعد برگزار می‌شود. روز 7 تیرماه رأی‌گیری انجام خواهد شد و داوطلبین تا فردا دوشنبه 14 خرداد فرصت ثبت‌نام دارند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار